اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره‌برداری از 28 بیمارستان در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از 28 بیمارستانی که تا پایان سال 93 در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد دو بیمارستان از مازندران است.

بهره‌برداری از 28 بیمارستان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر‌، محمد جعفر علیزاده عصر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی قائمشهر در جمع خبرنگاران به پروژه‌های بیمارستانی کشور اشاره کرد و افزود: 145 بیمارستان با مجموع 24 هزار و 200 تخت در سراسر کشور دست ساخت است.

وی‌ با بیان اینکه در سال جاری با توجه به تحقق تخصیص اعتبارات مناسب 28 بیمارستان با 2 هزار و 400 تخت باید تحویل داده شود اظهار داشت: از این تعداد دو بیمارستان چالوس و آمل تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با پایان یافتن مراحل تکمیل دو بیمارستان مذکور، سهم اعتباری آن‌ها در سال 94 به پروژه‌های دیگر اختصاص می‌یابد که جهش خوبی را شامل می‌شود.

وی به احداث و تکمیل پروژه‌های ورزشی، ندامتگاه‌ها، مصلای تهران و طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س) اشاره کرد و افزود: بیش از 3 میلیون متر مکعب ساختمان در سطح کشور در دست ساخت است.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور همچنین اذعان داشت: دولت در بودجه نگاه خوبی به بخش درمان دارد و اگر در بخش مالیات بر ارزش افزوده اعتبار حداقل 3 هزار میلیارد تومان باشد تحول چشمگیری در تخصیص اعتبارات و تسریع روند ساخت و ساز مراکز درمانی اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/86008/ش20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول