اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

آغاز حملات زمینی نیروهای حفتر علیه انصار الشریعه در بنغازی

نیروهای سرلشکر خلیفه حفتر فرمانده شورشی لیبی از سحرگاه امروز حملات زمینی برای تصرف پایگاه های گروه انصار الشریعه در بنغازی را آغاز کردند.

آغاز حملات زمینی نیروهای حفتر علیه انصار الشریعه در بنغازی

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه اسکای نیوز اعلام کرد که ارتش ملی لیبی حمله زمینی به پایگاه‌های گروه انصار الشریعه در منطقه سیدی فرج بنغازی را آغاز کرده است.

عبدالله الثنی نخست وزیر لیبی شب گذشته در نشستی خبری گفت که از مبارزه با تروریسم حمایت می کند اما به شرطی که برای اهداف شخصی نباشد.

الثنی کنگره ملی لیبی را مسئول ناکامی در ساختن ارتش و پلیس در این کشور دانست.

شبکه اسکای نیوز اعلام کرد که در حمله نیروهای حفتر به سیدی فرج که از سحرگاه امروز یکشنبه آغاز شد توانست نواحی وسیعی از این منطقه را تحت کنترل بگیرد و چندین خودروی زرهی ارتش لیبی هم در این حمله بکار گرفته شده بود که اکنون از چندین محور با مشارکت قوی نیروهای موسوم به صاعقه لیبی و پشتیبانی نیروی هوایی  به سمت منطقه القوارشه در حرکت هستند.

اسکای نیوز همچنین خبر داد فرماندهی کل عملیات کرامت در لیبی اعلام کرد که یک کشتی حامل سلاح را که از قبرس به سمت بندر درنه در حرکت است زیر نظر گرفته است.

فرماندهی کل عملیات کرامت تاکید کرد که به محض ورود کشتی به آب های منطقه ای لیبی با آن برخورد خواهد شد.

سرهنگ محمد حجازی سخنگوی خلیفه حفتر، ژنرال بازنشسته ارتش لیبی، هم گفته است که 55 درصد اهداف عملیات «کرامت لیبی» علیه گروه های تروریستی در کشور محقق شده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول