اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ترکمن:

پیامد درک جوانان مشارکت فعالانه آنان در توسعه است

فرماندار شهرستان ترکمن گفت: در ارتباط با جوانان، درک و فهمیدن آنها بسیار مهم است و موجب مشارکت جوانان در فرآیند توسعه شهرستان خواهد بود.

پیامد درک جوانان مشارکت فعالانه آنان در توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرجان نازقلچی امروز صبح در نشست با تعدادی از جوانان شهرستان ترکمن اظهار داشت: یکی از راه‎ها برای عملی ساختن ایده‎ها و برنامه‎های پیشنهادی جوانان در حوزه مشاور جوان فرمانداری ارتباط با کارگروه‎های تخصصی در شهرستان است.

وی با اشاره به سمت‎های پیشین خود در فرمانداری شهرستان ترکمن بیان کرد: طی این سالها سعی کردم در قالب کارشناس بانوان، اجتماعی، روابط عمومی، کارگروه‎ها و کمیته‎های مختلف برای پیشبرد بهتر امور به فرمانداران وقت ایده و برنامه پیشنهاد دهم.

نازقلچی تصریح کرد: جوانان شهرستان ترکمن اعم از فعالان، دانشجویان و نخبگان باید در حوزه‎های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی فعال باشند و با این نقش‎آفرینی سرشار از تلاش، حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

در ادامه این نشست، مشاور جوان فرمانداری بندرترکمن نیز با اشاره به اهداف حوزه مشاور جوان فرمانداری گفت: نشاط اجتماعی، توانمندسازی، ترغیب به مشارکت جوانان در فعالیت‎های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری از اهداف این حوزه به شمار می‎رود.

یاسر کُر با اشاره به این‎ که آسیب‎های اجتماعی همواره جوانان شهرستان را تهدید می کند، افزود: جوانان و نخبگان فعال در سطح شهرستان ترکمن با وجود این تهدیدات، خوشبختانه از این آسیب‎ها به ‎دور هستند، و ضمن داشتن دغدغه توسعه شهرستان، علاقمند به فعالیت‎های موثر اجتماعی هستند.

در ادامه این نشست صمیمی، جوانان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‎ها و نظرات خود در پیرامون موضوعات، اجتماعی و فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام/83002/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول