اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

برگزاری تظاهرات ضداسرائیلی در اکوادور

مردم اکوادور طی تظاهراتی بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را مورد محکومیت قرار داده و با سر دادن شعارهای ضداسرائیلی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

برگزاری تظاهرات ضداسرائیلی در اکوادور

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، صدها تن از مردم اکوادور در روز گذشته با تجمع در خیابان‌های «کیتو» پایتخت اکوادور حملات ارتش غاصب اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کرده و صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان رسانیدند.

خبرگزاری «آندس» در این خصوص نوشت: اکوادوری‌ها طی این تظاهرات مقابل سفارت رژیم اسرائیل تجمع کرده و با دادن شعارهای ضداسرائیلی حمایت رسمی خود را از فلسطینیان اعلام کردند.

«نائل عابدرابو» سخنگوی جبهه آزادی فلسطین در اکوادور طی این اعتراضات تأکید کرد که افزایش خشونت‌ها و جنایات اسرائیلی‌ها در کشورش امری تأسف‌بار می‌باشد.

وی در ادامه افزود: نه تنها کشتن صدها تن از مردمان بی‌گناه و بی‌دفاع میهن من بسیار تأسف بار است بلکه اعلام آتش‌بس و نقض آن و حمله دوباره به مردم نیز امری ناعادلانه تر و ناجوانمردانه‌تر به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، طی یک ماه گذشته از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اکثریت کشورهای آمریکای لاتین خاموش نمانده و با اعتراض علیه اقدامات این رژیم، آن‌ها را تنها محکوم این میدان اعلام کردند.

مردم اکوادور نیز چندین بار با برپایی تظاهرات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار توقف این یورش بی‌رحمانه به نوار غزه شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول