اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ارسال کمک‌های بشردوستانه اکوادور به غزه

دولت اکوادور اعلام کرد که محموله 20 تنی کمک‌های بشردوستانه این کشور به مردم مظلوم غزه هم‌اکنون به مصر رسیده و قرار است تا پایان هفته آینده به فلسطین تحویل داده شود.

ارسال کمک‌های بشردوستانه اکوادور به غزه

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، دولت اکوادور پس از آخرین حمله ناجوانمردانه ارتش غاصب اسرائیل به سرزمین فلسطینیان و کشته شدن بیش از 2 هزار نفر با ارسال محموله‌ای متشکل از مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، پوشاک و لوازم خواب سعی در یاری کردن مردم این منطقه دارد.

خبرگزاری «آندس» در این خصوص نوشت: «الکساندرو سیبیکا» معاون بخش آماده‌سازی و پیشگیری از سوانح احتمالی دولت اکوادور در این خصوص اعلام کرد، محموله ارسالی در 16 سپتامبر به سمت مصر فرستاده شده که اکنون به این کشور رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته آینده نیز به مردم غزه تحویل داده شود.

وی در بخشی از سخنانش تأکید کرد که دولت اکوادور قصد دارد با این اقدام حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کرده و اصول برادری را از این طریق در جهان گسترش دهد؛ همان‌طور که طی دوران گذشته از کمک کردن به کشورهایی چون هائیتی، برزیل، کلمبیا، کوبا و بولیوی نیز دریغ نکرده است.

به گزارش فارس، بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین در راستای حفظ همدردی و همبستگی با مظلومان فلسطینی و گسترش روابط دوستانه با این کشور در طول جنگ 51 روزه اخیر غزه با رژیم غاصب اسرائیل بارها با ابراز حمایت خود از این مردم بی‌گناه و ارسال کمک، عدالت و حقانیت خود را در عرصه بین‌المللی ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول