اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

گزارش خبرنگار فارس از نمایشگاه کتاب فرانکفورت/

پائولو کوئیلو: باید از دنیای دیجیتال برای بهبود مطالعه استفاده کنیم+تصاویر اختصاصی

پائولو کوئیلو گفت: نباید از دنیای دیجیتال بترسیم بلکه باید از این ظرفیت برای بهبود مطالعه بهره ببریم.

پائولو کوئیلو: باید از دنیای دیجیتال برای بهبود مطالعه استفاده کنیم+تصاویر اختصاصی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به فرانکفورت، پائولو کوئیلو در نشست بررسی آینده مطالعه که با حضور یورگن بوس رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت که در حاشیه نمایشگاه برگزار شد با بیان اینکه امروز به سرعت به سوی دنیای دیجیتال گام برمیداریم گفت: نباید از دنیای دیجیتال بترسیم بلکه باید از این ظرفیت برای بهبود مطالعه بهره ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: البته دو دلیل وجود دارد که مردم کتاب می خوانند اول اینکه سرگرم شوند و دومی برای کسب علم و دانش و امروز جنگ میان سرگرمی و دانش را شاهد هستیم.

 

کوئیلو با اشاره به اینکه قبل از ورود به نویسندگی در عرصه موسیقی و فروش آن فعال بوده است گفت: بر اساس تجربه شخصی‌ام میدانم که می‌توانیم و این امکان فراهم است، اما در این میان فروشندگان به سود روی آورده و آثار دیجیتال را با قیمت گران عرضه می کنند از این رو مردم کمتر آثار دیجیتال را می‌خرند و به سوی دانلود غیر مجاز می روند.

به گفته این نویسنده، من نویسندگی را برای کسب درآمد آغاز نکردم بلکه می‌خاستم صدای خود را به گوش مردم برسانم اما وقتی آثارم با استقبال مواجه شد از اینکه صدایم شنیده شده خوشحال شدم.

بر اساس این گزارش این دیدار حاشیه هایی هم داشت از جمله اینکه کوئیلو در میان نشست به احترام حضاری که در کنار سالن قرار داشتند از جا بلند شد، رو به آن کرد و پوزش خواست.

به گزارش فارس، از ابتدای ساعت اعلام شده جمعیت کثیری در مقابل درب سالن ایستاده در انتظار این نویسنده بودند چرا که بلیط حضور در این مراسم پیش فروش شده بود و تنها خبرنگاران امکان حضوری داشتند. ضمن این که در جلوی سالن پوسترهای در در معرفی این نویسنده گذاشته شده بود.

 

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول