اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

دولت فشارهای اقتصادی را بر مردم کم کند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: دولت فشارهای اقتصادی را بر مردم کاهش دهد.

دولت فشارهای اقتصادی را بر مردم کم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله زمانی شامگاه جمعه در نشست کمیته روستایی و عشایری دهه فجر اظهار کرد: در این سال‌ها فشارهایی بر مردم وارد شده است که از دولت انتظار می‌رود این فشارها را کم کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شاداب کردن اجتماع را مهم خواند و گفت: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید شادتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، باید نشان دهیم که همان شور و اشتیاق سال 57 در مردم وجود دارد.

خدمات نظام به مردم گفته شود

زمانی افزود: انقلاب اسلامی آرمان یک‌هزار و 400 ساله توده‌های مردمی و انبیای الهی است که اکنون به دست ما رسیده و باید با همه وجود از آن محافظت کنیم.

وی، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران همه مردم دنیا را امیدوار کرده که بر این اساس نباید اجازه دهیم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:‌ باید کاری کنیم که به لطف خدا پرچم انقلاب و اسلام در همه نقاط دنیا به اهتزاز در بیاید، اقدامات و خدمات انقلاب اسلامی به مردم گفته شود و در کنار بیان خدمات، مشکلات نیز با مردم در میان گذاشته شوند، اگر کوتاهی کنیم باید بدانیم که به انقلاب ضربه زده‌ایم.

تمهیدات مالی برای جشن‌های انقلاب اندیشیده شود

وی با بیان اینکه این انقلاب هرچه بوده و هرچه داشته، مردمی بوده است، ابراز کرد: جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با محوریت مردم و مدیریت خود آنها برگزار شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر را مثبت توصیف کرد و ادامه داد:‌ لازم است در این سازمان و همه ادارات عضو کمیته روستایی، همه تمهیدات برای برگزاری باشکوه این برنامه‌ها به ویژه در حوزه مالی اندیشیده شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، رهبری مقام عظمای ولایت را در گردنه‌های حساس نظام اسلامی، حکیمانه خواند و ابراز کرد: مقام معظم رهبری در ادامه مسیر رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به هدایت این نظام اسلامی می‌پردازند.

زمانی تصریح کرد: وظیفه دولت در شرایط کنونی بسیار سنگین است، چراکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و تلاش برای رفاه آنها و تزریق امید و شادی به جامعه وظیفه سنگینی برای دولت است.

وی خاطرنشان کرد: جشن پیروزی انقلاب از سوی کمیته روستایی و عشایری در روز 19 بهمن ماه برگزار می‌شود.

این مقام فرهنگی و دینی در استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به مسائل فرهنگی را ضروری خواند و اضافه کرد:‌ نمی‌شود به این دلیل که ردیف مشخص بودجه‌ای نداریم، برنامه‌های فرهنگی را تعطیل کنیم.

جهاد کشاورزی ارزش‌های خاص خود را دارد

وی پاسداشت از این انقلاب را وظیفه همگانی خواند و خاطرنشان کرد:‌ برای برگزاری کیفی برنامه‌ها و حذف هزینه‌های غیر ضرور تلاش می‌کنیم.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان نیز در این نشست دهه فجر را فرصت مناسبی برای انجام کارهای فرهنگی در روستاها دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا توکلی اظهار کرد: برنامه‌های جشن سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی باید به سمت نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بروند و حال و هوای انقلاب به نسل جدید منتقل شود.

وی ادامه داد:‌ نسل اول انقلاب یا بازنشست شده یا در شرف بازنشسته شدن است لذا باید فرهنگ جهادی به نسل جدید منتقل شود؛ جهاد کشاورزی ارزش‌ها و شرایط خاص خود را دارد و این دستگاه، رسالت سنگینی بر عهده دارد.

انتهای پیام/82005/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول