اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

نقوی‌حسینی مطرح کرد

آمریکایی‌ها با زیاده‌خواهی به دنبال بن‌بست و شکست در مذاکرات و فرار از مسئولیت آن هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکایی‌ها به توافق هسته‌ای نیاز بیشتری دارند، ولی با زیاده‌خواهی، مانع‌تراشی‌ و سنگ‌اندازی‌ در مسیر مذاکرات به دنبال تحمیل مطالبات خود بر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و بن بست در آن هستند.

آمریکایی‌ها با زیاده‌خواهی به دنبال بن‌بست و شکست در مذاکرات و فرار از مسئولیت آن هستند

محمدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات اخیر مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه اگر مواضع مقامات ایرانی در موضوع بازرسی‌ها و بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران منطبق با مطالبات واشنگتن نباشد توافق هسته‌ای امضا نخواهد شد، گفت: آمریکایی‌ها با طرح زیاده‌خواهی و ایجاد خطوط انحرافی در مذاکرات به دنبال به بن‌بست رسیدن مذاکرات هستند، ولی می‌کوشند تا مسئولیت آن را بر دوش نگیرند.

نقوی‌حسینی افزود: در سه ماه اخیر پس از اتمام هر دوره از مذاکرات و آغاز دور بعدی، آمریکایی‌ها مطالبات جدیدی را مطرح کردند که این خواسته آنها دقیقاً در مسیر خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند تا با طرح زیاده‌خواهی‌ها، مذاکرات هسته‌ای با ایران نتیجه لازم را نداشته باشد.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به توافق هسته‌ای نیاز بیشتری دارند ولی با زیاده‌خواهی، مانع‌تراشی‌ و سنگ‌اندازی‌ در مسیر مذاکرات به دنبال تحمیل مطالبات خود بر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول