اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

معاون دانشگاه‌ آزاد دماوند مطرح کرد

انتشار «اخبار خوب» سازمان‌ها منجر به رقابت اقدام خوب در جامعه می‌شود

معاون دانشگاه‌ آزاد دماوند گفت: با انتشار و رؤیت اخبار مختلف و خوب سازمان‌ها، رقابت خوبی برای اجرای اقدامات و کارهای بزرگ بین دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌شود که در نهایت منجر به پیشرفت جامعه خواهد شد.

انتشار «اخبار خوب» سازمان‌ها منجر به رقابت اقدام خوب در جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، حمیدرضا حسینی دانا در نشست هم اندیشی همایش خبرخوب که بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور جمعی از اساتید برجسته علوم ارتباطات در دانشکده خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: خبر خوب و خبر بد کاملاً نسبی است.

وی افزود: در سیاست‌های ابلاغی مانند اقتصاد مقاومتی بر اجرای دستوراتی تأکید شده است که در همین راستا رسانه‌ها باید گفتمان‌سازی کنند و انتظاراتی هم از رسانه‌های اصلی جامعه بر اساس همین سیاست‌های ابلاغی وجود دارد.

این استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت:‌اگر اقدامی از سوی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها برای مردم صورت می‌گیرد باید خبر آن در جامعه منتشر شود، چراکه در غیر‌آن صورت مردم گمان می‌کنند کاری صورت نگرفته است و به همین دلیل به خیابان‌ها آمده و اعتراض می‌کنند که بخشی از اغتشاشات اخیر هم بر همین اساس بوده است.

حسینی دانا تصریح کرد: اگر رسانه‌های بزرگ پای اخبار خوب سازمان‌های مختلف ایستادگی نکنند، به آن کارهای خوب خیانت کرده‌اند. این در حالی است که با انتشار و رؤیت اخبار مختلف و خوب سازمان‌ها، رقابت خوبی برای اجرای اقدامات و کارهای بزرگ بین دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌شود که درنهایت منجر به پیشرفت جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول