اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد

ترافیک نیمه سنگین در معابر بزرگراهی/ پس از تصادف، راه را باز کنید

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در زمان وقوع تصادف خسارتی جهت جلوگیری از انسداد راه باید طرفین تصادف، خودروهای خود را به منتهی علیه سمت راست مسیر منتقل کنند تا شاهد افزایش بار ترافیکی در معابر نباشیم.

ترافیک نیمه سنگین در معابر بزرگراهی/ پس از تصادف، راه را باز کنید

 سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت و گو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت، اظهار داشت: بار ترافیک صبحگاهی ورود به شهر تهران از معابر و محورهای اطراف به سمت مرکز شهر در جریان است. 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که بار ترافیک صبحگاهی از ساعت 6:30 صبح آغاز شده است، تصریح کرد: محورهای جنوب به شمال بزرگراه نواب، غرب به شرق بزرگراه همت، غرب به شرق بزرگراه حکیم، شرق به غرب بزرگراه رسالت، جنوب به شمال بزرگراه سعیدی، جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع)، شرق به غرب بزرگراه بابایی و بزرگراه بسیج در هر دو مسیر دارای بار ترافیک نیمه‌سنگین و در حال حرکت هستند.

رازقی به موضوع تصادفات خسارتی پرداخت و گفت: برابر آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، در زمان تصادف خسارتی جهت جلوگیری از انسداد راه، طرفین باید خودروهای خود را به منتهی‌ الیه سمت راست مسیر منتقل کنند. 

وی ادامه داد: عدم رعایت این مورد باعث شده که در برخی موارد به‌علت وقوع تصادف، شاهد افزایش بار ترافیکی در معابر باشیم.


این مقام ارشد راهور پایتخت تاکید کرد: عدم رعایت این مورد برای طرفین تصادف نیز ایجاد مشکل نموده و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی توصیه کرد: در زمان تصادف خسارتی، رانندگان خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست مسیر منتقل نموده، سپس با شماره 110 تماس گرفته و با اعلام مورد تصادف، منتظر باشند تا افسر کارشناس راهنمایی و رانندگی برای بررسی تصادف بر سر صحنه حاضر شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ،  اظهار داشت: در صورتی که مقصر تصادف، تقصیر خود را در وقوع حادثه قبول دارد و مدارک طرفین کامل است، می‌توانند همراه با یکدیگر به اداره بیمه مراجعه کرده و تا سقف مشخص شده در بیمه‌نامه طرفین، نسبت به اخذ خسارت اقدام کنند. 

وی افزود: در این مورد نیازی به حضور افسر کارشناس راهنمایی و رانندگی بر سر صحنه و ترسیم کروکی نیست.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول