اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

دانشجویان و طلاب انقلابی مشهد خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدین اقتصادی شدند

دانشجویان و طلاب انقلابی مشهد با حضور مقابل دادگستری خراسان رضوی خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدین اقتصادی شدند.

دانشجویان و طلاب انقلابی مشهد خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدین اقتصادی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز دانشجویان و طلاب انقلابی مشهد با حضور مقابل دادگستری خراسان رضوی خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدین اقتصادی شدند.

دانشجویان و طلاب انقلابی مشهد در حاشیه حضور مقابل دادگستری خراسان رضوی شعارهایی همچون «مفسد اقتصادی اعدام باید گردد»، «شعار هر روحانی، مرگ بر گرانی»، «یه اختلاس کم بشه، گرونیم حل میشه» و «ملت ما بیدار است از مفسدین بیزار است» اعلام می‌کردند.

قوه قضائیه مسؤول برخورد با فساد و تبعیض است

در حاشیه حضور دانشجویان و طلاب مقابل دادگستری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد ابویسانی استاد حوزه و دانشگاه به‌ نمایندگی از قشر روحانیون گفت: مردم منتظر محاکمه فاسدان اقتصادی هستند، اما خبری نیست، چرا باید مدیر دوتابعیتی ایران فرزندانش در آمریکا زندگی کنند؟ مگر ما با آمریکا دشمن نیستیم و مگر آمریکا در این 40 سال علیه ما توطئه نکرده است و مگر غیر از این است که دشمن روی فرزندان مسؤولان  زوم کرده و جاسوسی می‌کند؟ حرف ما یک چیز است، اگر کسی قرار است با فساد و تبعیض برخورد کند، قوه قضائیه است.

وی ادامه داد: بی‌اطلاعی از امور یکی از عواملی است که موجب ناآگاهی مردم می‌شود و فلش سمت ولی فقیه می‌رود، ما مردم، طلاب و دانشجویان، مسؤولان را پاسخگو می‌دانیم.

حضرتی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان نیز با تأکید بر مطالبه‌گری و عدات‌خواهی دانشجویان بر مبنای فرمایشات رهبری  طی سخنانی خواستار افشای نام مفسدین اقتصادی و شناخته شدن این افراد بین مردم و شفافیت قوه قضائیه شد. 

نقش محوری روحانیت در شکل‌گیری انقلاب


وی تأکید کرد: کاری نکنید که خدای نکرده به‌ هر بهانه‌ای مردم احساس کنند در این مملکت  حرف آنها را گوش نمی‌دهد، کاری نکنید که خدایی نکرده این همه شبهات شبکه‌های معاند، در دل و ذهن مردم رسوخ کند، ما از آن روزی می‌ترسیم که این مردم نسبت به‌ دستگاه قضایی بی‌اعتماد شوند. 

حجت الاسلام تولایی، روحانی دیگر در این جمع گفت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، روحانیت نقش محوری را برای بسیج مردم مقابل ظلم و استبداد ایفا می‌کرده و بیشترین شهید را در دفاع مقدس داده است، باید به‌ ما حق دهید که دلمان برای انحراف در دستگاه‌های نظام اسلامی بسوزد. 

تولایی ادامه داد: دانشجو و روحانی بابصیرت این اجازه را نمی‌دهد که شبکه‌ها و کسانی که در هر روز 5 هزار دلار پول از خارج به‌ جیبشان وارد می‌شود، شنونده و فریادکننده درد مردم باشند، روحانیت همیشه در کنار مردم بوده و گرفتاری‌ها را با همه وجود تحمل کرده است.

این روحانی جوان بیان کرد: ما از درد کسانی حرف می‌زنیم که هنوز از فقر و آبرویی که قرض‌ها به‌ مخاطره انداخته، سپری می‌کنند.

مسؤولان دولتی باید مدافع اسلام مستضعفین باشند

یکی دیگر از حضار با بیان اینکه برخی مسؤولان دولتی که به‌ گفته حضرت امام(ره) باید مدافع اسلام مستضعفین باشند، مدافع اسلام مستکبرین شده‌اند، گفت: این افراد، افرادی‌اند که  در بزنگاه‌های انقلاب، درد مردم را بیش از پیش می‌کنند، همان‌هایی که به‌ دروغ همه چیز را وابسته به‌ آمریکا می‌دانند، در قصر‌های لاکچری که ابتدا و انتهایش معلوم نیست، زندگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی احمدی بیان کرد: مسؤولانی که دردشان بی‌دردی است و برخی مسؤولانی که فرزندانشان هر روز با یک مدل ماشین و لباس‌های مارک و میلیونی در شبکه‌های اجتماعی، تجمل و اشرافی‌گری می‌کنند.

این روحانی جوان یادآور شد: امروز مقابل دادگستری خراسان جمع شدیم تا مطالباتی را که موجب نگرانی مردم شده از زبان مؤذنان جامعه یعنی دانشجویان و طلاب بگوییم، امروز مردم خواهان افشای اسامی مفسدان اقتصادی هستند.

احمدی ادامه داد: کلام آخر ما برخورد قاطعانه با مفسدانی است که به‌ بدنه کشور نفوذ کرده‌اند.

قوه قضاییه بی‌طرف عدالت را اجرا کند

 


علیرضا دلبریان ادامه داد: درخواست‌هایی که امروز در اینجا از سوی دانشجویان و طلاب بیان می‌شود، مربوط به‌ همه مردم ایران است.

راوی دفاع مقدس نیز که در میان جوانان دانشجو و طلاب حضور یافته بود، با اشاره به‌ اینکه قوه قضائیه بی‌طرف عدالت را اجرا کند، گفت: مسؤولان باید کنار مردم باشند و مشکلات موجود را از اقشار مختلف در شهرها و روستاهای کشور جویا شوند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول