اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نعمتی در گفت‌وگو با فارس:

«استیضاح آخوندی»‌ منتفی نشده/ طرح استیضاح باید در کمیسیون بررسی شود

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی منتفی نشده است، گفت: براساس قانون، طرح استیضاح باید در کمیسیون عمران بررسی شود چرا که این طرح از هیأت رئیسه به کمیسیون ارجاع شده است.

«استیضاح آخوندی»‌ منتفی نشده/ طرح استیضاح باید در کمیسیون بررسی شود

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: تا این لحظه به هیچ عنوان استیضاح آخوندی منتفی نشده است.

وی با بیان اینکه اطلاعی از تصمیمات دولت در خصوص وزیر راه و شهرسازی ندارم، گفت: در هر صورت مطمئنم که طرح استیضاح آخوندی از هیأت رئیسه مجلس به کمیسیون عمران ارجاع شده است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قاعدتاً زمانی که طرح به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌شود باید در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

وی همچنین عنوان کرد که خبری از برکناری و یا استعفای آخوندی ندارم اما در هر صورت باید براساس قانون تا زمانی که استیضاح وی مطرح است پیگیری و بررسی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول