اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

سراج در گفت وگو با فارس:

رئیس مجلس بیشترین نقش را در تصویب «CFT » داشت

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: سابقه تاریخی برجام برای ملت تکرار شد و بار دیگر رئیس مجلس بیشترین نقش را در تصویب CFT ایفا کرد و در آینده باید پاسخگوی مردم باشد.

رئیس مجلس بیشترین نقش را در تصویب «CFT » داشت

محمدحسین سراج دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصویب cft در مجلس گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: « نسل جدید و جوان تصمیم گرفته است که دیگر تحقیر نشود» جمهوری اسلامی ایران قطعا تنها به مجلس ختم نمی شود که از انتهای کار نگران باشیم.

وی ادامه داد: نکته ای حائز اهمیت  از جلسه امروز مجلس این است که گویا آقایان بیشتر بجای اینکه بدنبال رفع مشکلات مردم باشند دنبال رفع نگرانی های اروپا و آمریکا هستند، در صورت اجرایی شدن FATF قطعا در آینده مشکلات بزرگتری پیش روی ملت ایران قرار خواهد همانگونه که امروز برجام مشکلات متعددی را پیش روی ملت قرار داده است.

سراج تصریح کرد: اینکه آقای ظریف می گوید برجام برای آمریکا اگر بد نبود از آن خارج نمی شد، دروغ است، برجام برای آمریکا بد نبود بلکه ایالات متحده آن را کم می دانست.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران اظهار داشت: امروز سابقه تاریخی برجام برای ملت ایران تکرار شد و بار دیگر آقای لاریجانی رئیس مجلس با هزینه کردن از نام رهبر معظم انقلاب بیشترین نقش را در تصویب CFT ایفا کرد و در آینده باید پاسخگوی آسیب‌های احتمالی این موضوع در مقابل مردم باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول