اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زاهدی در گفت‌وگو با فارس خواستار شد

دانشجویان بورسیه شکایتشان را به کمیسیون آموزش ببرند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به دغدغه‌های فراوان دانشجویان بورسیه گفت: اگر این دانشجویان مشکلاتی را در این خصوص دارند بهتر است شکایت خود را به این کمیسیون برده و یا به شخص بنده مراجعه کنند.

دانشجویان بورسیه شکایتشان را به کمیسیون آموزش ببرند

محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به عدم اتمام مشکلات دانشجویان بورسیه و وجود دغدغه‌های فراوان آنان گفت: اگر این دانشجویان بورسیه همچنان این مشکل را دارند بهتر است شکایت خود را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برده و یا به شخص بنده مراجعه کنند. 

وی افزود: می‌کوشیم با پیگیری‌های لازم از سوی من و یا دیگر همکاران حاضر در مجلس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مشکلات دانشجویان بورسیه تا رفع معضلات و دغدغه‌های آنان پیگیری شود. 

منصور غلامی وزیر علوم با اشاره به دغدغه‌های دانشجویان بورسیه ادعا کرده بود که این دانشجویان مشکلشان پایان پذیرفته و پرونده داشجویان بورسیه بسته شده است.این در حالی است که تعدادی از دانشجویان بورسیه با تکذیب ادعای غلامی عنوان کردند مشکلات، دغدغه‌ها و معضلات آنها همچنان وجود دارد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول