اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

استاندار گلستان:

نگران نباشید، طرح گردشگری آسیبی به طبیعت آشوراده وارد نمی‌کند

استاندار گلستان خطاب به علاقه‌مندان محیط زیست گفت: اطمینان می‌دهیم که در اجرای طرح طبیعت گردی و گردشگری جزیره آشوراده به محیط زیست منطقه آسیبی نمی رسد.

نگران نباشید، طرح گردشگری آسیبی به طبیعت آشوراده وارد نمی‌کند

 به گزارش  گروه محیط زیست و گردشگری خبرگزاری فارس؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان در آیین اجرای عملیات طرح طبیعت‌گردی و گردشگری آشوراده در بندرترکمن با اشاره به  گلایه و دل نگرانی‌های مطروحه از سوی برخ  تشکل‌ها و کارشناسان محیط زیست اظهار داشت: بنده و همه مدیران اجرایی این طرح ملی به همه مردم گلستان و طبیعت دوستان ایران اطمینان می دهیم که که اجرای طرح طبیعت گردی آَشوراده و حضور مردم در منطقه آُسیبی به این اکوسیتم  و زیستگاه‌های منطقه  وارد نخواهد ساخت .

وی تاکید کرد:حفظ  ارزش‌های زیست محیطی جزیره آشوراده، اصلی ترین دستور العمل این طرح ملی است .

هاشمی خطاب به همه فعالان عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت ایجاد هرگونه زیر ساخت باید منطبق بر شرایط و پیش شرط‌های ارائه شده از سوی محیط زیست و منابع طبیعی و بر اساس ضوابط تحصیلی باشد. زیرا بهره‌مندی مطلوب از این طرح و  استفاده از برکات اقتصادی گردشگری منوط به رعایت  کامل این ملزومات زیست محیطی  است.

 استاندار گلستان همچنین از همراهی توام با دغدغه‌مندی مدیران محیط زیست و منابع طبیعی گلستان و دفاع موثر از  این طرح ملی طبیعت‌گردی در کمیته‌ها و کارگروه‌های کشوری تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول