اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری دوم سوژه مردم: بدهی شهرداری اصفهان به پیمانکاران فضای سبز

فارس من| شهرداری به وعده دو هفته‌ای خود عمل نکرد

پیمانکار فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: سازمان پارک‌های شهرداری اصفهان در دو هفته اخیر نیز بدهی خود را پرداخت نکرده است.

فارس من| شهرداری به وعده دو هفته‌ای خود عمل نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سوژه «بدهی شهرداری اصفهان به پیمانکاران فضای سبز» که پیش‌تر توسط مخاطبان فارس، در سامانه فارس من بارگذاری شده بود، در تاریخ 2 آذر ماه سال جاری از مدیرعامل سازمان پارک‌های شهرداری اصفهان پیگیری شد و فروغ مرتضایی در این گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر اینکه مطالبات تعیین تکلیف‌ شده است و تا ۱۵ روز آینده پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در خصوص تعدیل نیرو نیز، هیچ کارگری تعدیل نشده و حتی کارگر هم اضافه شده است.(اینجا)

پیگیری‌های فارس در این دو هفته نیز ادامه داشت و یکی از پیمانکاران فضای سبز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، واکنش تندی نسبت به اظهارات مرتضایی‌نژاد داشت. (اینجا)

علاوه بر این، امروز با پایان یافتن مهلت دو هفته‌ای اعلام شده، پیمانکاران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از عدم پرداخت مطالباتشان خبر دادند.

یکی از این پیمانکاران با اشاره به عدم دریافت هیچ‌گونه مبلغ جدیدی در دو هفته اخیر اظهار کرد: در دو هفته اخیر هیچ پرداختی از سوی شهرداری به حساب ما واریز نشده و بدهی‌های سال گذشته این نهاد همچنان به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: میزان مطالبات شرکت ما از شهرداری بالغ بر چند صد میلیون است و بیش از یکسال است که حجم این بدهی‌ها کاهش یافته است.

این پیمانکار شهرداری خاطرنشان کرد: شرایط برای ادامه کار بسیار سخت است و درخواست چندباره پیمانکاران برای پایان دادن به همکاری با مخالفت شهرداری مواجه شده است و این فشار مالی موجب می‌شود نیروهای بیشتری از کار اخراج شوند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول