اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

امام جمعه بسطام:

مردم و مدیران در دام فتنه‌های جدید دشمن گرفتار نشوند

امام جمعه بسطام گفت: دشمن امروز هم مانند سال 88 دنبال شکاف در وحدت مردم و مسؤولان است و باید مراقب بود و به‌ویژه مدیران در این دام گرفتار نشوند.

مردم و مدیران در دام فتنه‌های جدید دشمن گرفتار نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب صبح امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه و روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت در روستای ابرسج بخش بسطام، با بیان اینکه حماسه 9 دی نشان داد هر کجا ملت احساس کند نظام اسلامی به کمک نیاز دارد، بدون چون و چرا وارد میدان می‌شود، اظهار کرد: حماسه 9 دی ملت ایران برگی زرین در تاریخ رشادت‌ها و مجاهدت‌های ملت ایران است.

وی افزود: ملت ایران در خنثی‌سازی فتنه 88 نشان داد گوش به فرمان ولایت است و در صحنه با بصیرت حضور دارد، با خواص جامعه کاری ندارد و چشم و گوشش به ولایت است.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه شهدای ما هم این‌گونه بودند، گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان به فرمان نایب امام زمان (عج) به جبهه‌ها شتافتند و آن حماسه‌ها را خلق کردند و ملت ما، مردم حماسه‌های جاودانه تاریخ هستند.

رضوی‌نسب با تأکید بر لزوم حفظ بصیرت در خواص و عوام جامعه بیان کرد: در برهه کنونی که دشمنان قسم‌خورده انقلاب و اسلام تمام توان خود را برای بر هم زدن امنیت و آرامش ملت ما به کار بسته‌اند، باید بیش از گذشته بصیرت خود را حفظ کرد و گوش به فرمان ولایت داشت تا این مرحله حساس را نیز سربلند طی و حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

وی،‌ توطئه‌های دشمنان را ناشی از عجز و ناتوانی آنان برابر ملت بزرگ ایران عنوان کرد و گفت: دشمن بعد از فتنه 88 و حماسه 9 دی سیلی محکمی از ملت ما خورد که هنوز درد آن را دارد و برای همین عزم خود را جزم کرده تا مردم جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را نگیرند؛ اما آنها مانند همیشه اینجا نیز تیرشان به سنگ خواهد خورد و ملت ایران پیروز نهایی است.

امام جمعه بسطام با تأکید بر لزوم توجه به وحدت و همدلی ادامه داد: دشمن امروز مانند سال 88 دنبال شکاف در وحدت مردم و مسؤولان است و باید مراقب بود به‌ویژه مدیران در این دام گرفتار نشوند.

رضوی‌نسب با تأکید بر اهمیت حرکت در مسیر روشن شهدا گفت: شهدا به ما درس مقاومت و ایستادگی، بصیرت و دشمن‌شناسی دادند و امروز باید در همین مسیر حرکت کنیم تا انقلاب را حفظ کرده و به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول