اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان:

مسؤولان نماز را منشاء درمان آسیب‌های اجتماعی بدانند/لزوم ترویج روحیه خدمت به نماز در جامعه

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان تاکید کرد: مسؤولان نماز را منشاء برای درمان آسیب‌های اجتماعی بدانند و روحیه خدمت برای نماز را ترویج کنند.

مسؤولان نماز را منشاء درمان آسیب‌های اجتماعی بدانند/لزوم ترویج روحیه خدمت به نماز در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن فروزان‌نژاد صبح امروز در دیدار با سرپرست مدیریت شعب پست بانک استان به اهمیت و تبیین نقش فریضه الهی نماز در زندگی  اشاره و اظهار داشت: نماز، ارتباط فرد را با خانواده، همکار و دوستان استحکام می‌بخشد.

وی در ادامه افزود: در روایات نیز آمده است ادای این فریضه واجب، ایمان فرد نمازگزار را قوی‌تر و اعتماد وی به خداوند تقویت می‌کند، اگر چنین نباشد، فرد باید در ایمان و اعمال تجدیدنظر کند.

 مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان تصریح کرد: نماز باید همراه با ولایت باشد و نماز بدون ولایت، عبادت نیست. نماز و ولایت اهل بیت(ع) در کنار هم هستند.

حجت‌الاسلام فروزان‌نژاد در ادامه بیان کرد: نماز کاتالوگ نظام امامت و انقلاب است و همان‌طور که  در نماز جماعت یک نفر به‌عنوان امام جماعت در جلو می‌ایستد و پشت سر، مأمومین از امام باید تبعیت کنند در انقلاب اسلامی نیز همه باید از ولایت و ولی‌فقیه تبعیت کنیم.

وی افزود: مسؤولان نماز را منشاء درمان آسیب‌های اجتماعی بدانند و روحیه خدمت برای نماز را ترویج کنند.

 مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان بیان داشت: نماز از الطاف خفیه الهی است و در روز  پنج مرتبه نماز می‌خوانیم تا گرد وخاک و معصیت‌هایی در طول روز اگر دچار شدیم در فاصله بین دو نماز آمرزیده شود.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول