اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

هشدار دانشگاه‌های انگلیس به خروج از برگزیت

دانشگاه‌های انگلیس هشدار داده‌اند، خروج این کشور از اتحادیه اروپا می‌تواند هزاران دانشجو را از کمک‌های مالی محروم کند.

هشدار دانشگاه‌های انگلیس به خروج از برگزیت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از «universityworldnews»، دانشگاه‌های انگلیس هشدار داده‌اند، خروج این کشور از اتحادیه اروپا می‌تواند هزاران دانشجو را از کمک‌های مالی محروم کند.

براساس بیانیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد، تمام دانشجویان انگلیسی که در کشورهای عضو اتحادیه اروپا مشغول به تحصیل هستند، پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) از دریافت اراسموس محروم می‌شوند.

در سال 1987 اتحادیه اروپا برنامه‌ای را تدوین کرد که در آن می‌بایستی دانشگاه‌های اروپایی با اعطای بورس‌های تحصیلی نیروی انسانی جوان از کشورهای غیر اروپایی جذب کنند این برنامه که برنامه اراسموس نام داشت در فناوری‌های پیشرفته شروع به جذب نیروی انسانی کرد و موفقیت آن به حدی بود که برنامه‌ای مشابه به نام «SOCRATES programme» نیز در سال 1994 دایر شد که تا سال 1999 ادامه یافت.

دانشگاه‌های انگلیس، صرفنظر از کمک‌های مالی که قبلا توافق شده، موظف به ارائه حمایت‌های بیشتر برای دانشجویانی هستند که در کشورهای دیگر و اتحادیه اروپا تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول