اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

ابلاغ آئین نامه مسابقات قرآن و عترت و جشنواره هنر، پژوهش و ادبیات دینی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «آئین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.

ابلاغ آئین نامه مسابقات قرآن و عترت و جشنواره هنر، پژوهش و ادبیات دینی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «آئین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه تأکید شده است: با عنایات خداوند متعال و توجهات خاص اهل بیت (علیهم السلام) نزدیک به ربع قرن است که فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های مختلف قرآنی و عترت استمرار دارد. در همین راستا معاونت فرهنگی و دانشجویی در نظر دارد با افزودن به غنای این نوع فعالیت‌ها، حرکت فرهنگی دانشگاه به سمت معارف قرآنی را به اوج برساند که این امر با تلاش و همت بلند همه مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی میسر می‌شود.

طهرانچی ضمن ابلاغ «آئین نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی»، تأکید کرده لازم است معاونت فرهنگی و دانشجویی واحدها با هماهنگی رؤسا و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بر حسن اجرای مفاد آیین‌نامه مذکور نظارت کرده و از تمامی توانمندی‌های موجود در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اعتلای فرهنگ قرآنی، استفاده کنند.

این آئین نامه شامل مواردی از جمله جدول زمان‌بندی برنامه‌های مسابقات قرآن و عترت سالانه دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما، دستورالعمل برگزاری مسابقات قرآن و عترت، رشته‌ها، منابع و جوایز مسابقات قرآن و عترت، آیین‌نامه‌های داوری و اجرایی مسابقات، ساختار جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت، مراحل جشنواره، جدول زمان‌بندی برنامه‌های سالانه جشنواره، ضوابط تنظیم و ارسال آثار، حوزه مفهومی فعالیت قرآنی، محورهای پیشنهادی نشست‌ها است.

جزئیات مبسوط و کامل «آئین نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» در اختیار واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول