اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

«سربازان» فرهنگ‌‌ساز و الگوی نظم و انضباط در جامعه هستند

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا،سربازان را فرهنگ‌‌ساز و الگوی نظم و انضباط در جامعه دانست و گفت: سربازان با ورزش و رشد تقویت قوای جسمانی خود، آمادگی لازم برای دفاع از مرز و بوم کشور را کسب خواهند کرد.

«سربازان» فرهنگ‌‌ساز و الگوی نظم و انضباط در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، اختتامیه دهمین دوره مسابقات ورزشی سربازان نیروهای مسلح صبح امروز در سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار شد.

سردار بهرام نوروزی رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا و رئیس هیأت ورزشی سربازان نیروهای مسلح در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، سربازان را فرهنگ‌‌ساز و الگوی نظم و انضباط در جامعه دانست و اظهار داشت: سربازان با ورزش و رشد تقویت قوای جسمانی خود آمادگی خود برای دفاع از مرز و بوم کشور را کسب خواهند کرد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا به دهمین جشنواره مسابقات ورزشی سربازان پرداخت و تصریح کرد: جشنواره فوق با هدف توسعه و اعتلای ورزش در بین سربازان برگزار شد و مسؤولیت هیأت ورزشی آن بر عهده سازمان وظیفه عمومی ناجاست.

وی به برگزاری مسابقات این دوره در ۱۳ رشته ورزشی پرداخت وگفت: خوشبختانه سطح مسابقات در حد عالی بوده که جا دارد از همه برگزار کنندگان نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کنم.

رئیس هیأت ورزشی سربازان نیروهای مسلح با بیان این مطلب که شادابی و نشاط حاصل از ورزش می‌تواند باعث کسب موفقیت برای افراد شود، خاطرنشان کرد: تربیت، آموزش و تقویت بدن و آمادگی همه جانبه مورد توجه اسلام بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول