اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

گزارشات میزان قاچاق دام در کردستان غیرواقعی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: گزارشات میزان قاچاق دام از کردستان غیرواقعی است چرا که در این استان به واسطه اقدامات پیشگیرانه، کمترین قاچاق دام صورت می‌گیرد.

گزارشات میزان قاچاق دام در کردستان غیرواقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش‌اقبال در کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کردستان که ظهر امروز در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار می‌شود، اظهار کرد: طی ماه اخیر در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوبی انجام شده است ضمن اینکه تلاش‌ و برخورد قاطع رییس دادگستری مریوان در این زمینه قابل تقدیر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: هرچه زودتر باید اقدامات لازم در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی بحث ساماندهی مرز در خصوص مرز باشماق انجام دهیم.

خوش‌اقبال اضافه کرد: در طول یک هفته اخیر در سطح استان اقداماتی انجام شده که قبلا آن را غیرامکان می‌دانستند که باید این رویکرد با تعامل تمام بخش‌های متولی تا ساماندهی مرز استمرار داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تاکید کرد: باید از خروج دام قاچاق از مرزهای استان جلوگیری کنیم اما برای انتقال بین‌شهرستانی و در محدوده استان برنامه دیگری داشته باشیم.

خوش‌اقبال گفت: قانون در بحث مقابله با قاچاق دام صراحت دارد، اما نباید گردش دام را در سطح استان محدود کنیم چون در این صورت دچار مشکل خواهیم شد.

وی گفت: گزارشاتی که مبنی بر میزان قاچاق دام از کردستان غیرواقعی است و لذا باید برای پیشگیری از عنوان این مطالب راهکارهای مناسب ارائه کرد.

وی ضمن تاکید جدی بر مقابله با قاچاق دام، گفت: اگر اقدامات اساسی در این راستا انجام نگیرد، کشتارگاه‌ها نیز تعطیل خواهند شد و دود این مسأله به چشم مردم می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در کردستان بهترین اقدامات مقابله‌ای با قاچاق انجام می‌شود و خلاف آنچه بعضا در رسانه‌ها عنوان می‌شود کمترین میزان قاچاق دام در کردستان وجود دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول