اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بازرسی دولتی درباره هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ آخر این ماه آغاز می‌شود

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد: بازرسی مشترک دولتی از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس از روز ۲۹ آوریل با کمک ۹ سازمان هوانوردی بین‌المللی دیگر آغاز می‌شود.

بازرسی دولتی درباره هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ آخر این ماه آغاز می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، سازمان هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد که بازرسی دولتی مشترک از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس که هم‌اکنون زمین‌گیر شده‌اند از روز ۲۹ آوریل آغاز خواهد شد. قرار است ۹ سازمان هوانوردی بین‌المللی از دیگر نقاط جهان نیز در این بازرسی حضور یابند.

این سازمان پیشتر اعلام کرده بود که در حال تشکیل یک تیم بین المللی برای بازرسی از ایمنی هواپیماهای ۷۳۷ بوئینگ است. به دلیل دو مورد سقوط این هواپیماها طی ۶ ماه گذشته و کشته شدن حدود ۳۵۰ نفر در این سانحه‌ها، حدود ۳۰۰ فروند از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ مکس در سراسر جهان زمین‌گیر شده‌اند.

شرکت بوئینگ اعلام کرده است: قرار است به زودی نرم‌افزار این هواپیماها را برای جلوگیری از تکرار سوانح به‌روزرسانی کند. البته هنوز جزئیات این به‌روزرسانی به سازمان هوانوردی فدرال آمریکا ارائه نشده است.

بنا به اعلام سازمان هوانوردی فدرال آمریکا، سازمان‌های هوانوردی از چین، آژانس امنیت هوانوردی اروپا، کانادا، برزیل، استرالیا، ژاپن،‌اندونزی، سنگاپور و امارات در این بازرسی حضور خواهند داشت و قرار است این روند تا ۹۰ روز ادامه یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول