اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مجمع انتخابانی هیأت وزنه‌برداری کرمانشاه برگزار نشد/ به حد نصاب نرسیدن اعضا

مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری استان کرمانشاه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای قانونی، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مجمع انتخابانی هیأت وزنه‌برداری کرمانشاه برگزار نشد/ به حد نصاب نرسیدن اعضا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجمع انتخابات هیأت وزنه‌برداری کرمانشاه بعد از بیش از یک‌سال بلاتکلیفی با حضور دبیر فدراسیون وزنه‌برداری‌، نماینده وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز برگزار شد، اما با توجه به عدم حضور نماینده هیأت‌های شهرستان‌ها و نماینده ورزشکاران، تعداد اعضای این مجمع به 10 نفر از 17 نفر رسید و به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن دو‌سوم رای‌دهندگان، مجمع کنسل شد.

با توجه به حضور ورزشکاران وزنه‌برداری در تورنمنت چین، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عدم حضور آن‌ها را موجه دانست، ولی عدم حضور نماینده شهرستان‌های استان با توجه به ارسال دعوت‌نامه را توجیه‌پذیر نداست و خواستار برخورد با آن‌ها شد.

صابر رحیمی با توجه به حضور نماینده وزارت، دبیر فدراسیون و سایر اعضای مجمع، عدم حضور همزمان نماینده شهرستان‌ها را توهین تلقی کرد و دستور لغو حکم آ‌ن‌ها و انتخاب سرپرست داد.

غلامرضا اعجم، از پیشکسوتان و داوران رشته وزنه‌برداری نیز از مسؤولان مجمع خواست با توجه به حضور ریاست ادار‌ه‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه استان در مجمع، رای مدیران اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها به نیابت از رئیس هیأت‌های آن شهرستان مورد قبول قرار گیرد که این مساله از طرف نماینده وزارت و ریاست مجمع، خلاف اساس‌نامه تلقی شد.

اعجم در ادامه از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خواست در راستای احترام به جامعه وزنه‌برداری استان هرچه سریعتر انتخابات این مجمع برگزار و تکلیف ریاست این مجمع در اولین زمان ممکن مشخص شود.

این مساله مورد موافقت صابر رحیمی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه قرار گرفت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول