اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شوراها به‌دنبال شناسایی ظرفیت روستاها باشند

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: تمام ظرفیت روستاها باید احصاء و برمبنای آن طرحی نو در راستای ارتقای معیشت مردم تدوین شود.

شوراها به‌دنبال شناسایی ظرفیت روستاها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزالله کناری ظهر امروز در همایش شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: ما در مقطعی از زمان زندگی می‌کنیم که دشمنان دیرینه نظام و انقلاب با تمام تمام داشته‌ها به جنگ با ملت ایران آمده‌اند و فشار و در تنگنا قرار دادن ملت را هدف گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه از حرکت‌ها و دشمنی‌ها در جنگ تحمیلی هشت ساله، اقدامات غیر فرهنگی، کشاندن جوانان به سمت اعتیاد و مواد مخدر گرفته تا تغییر حرکت به سمت خانواده‌ها و تلاش با کارهای فرهنگی از طریق ماهواره، فشار را بر مردم زیاد کرده‌اند، افزود: دشمن هیچگاه در دستیابی به اهدافش موفق نخواهند شد.

سرپرست فرمانداری بندرعباس طرح این سوال که وظیفه شوراها در مقابله با هجمه‌های دشمن چیست؟ تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید همجون سایر مسوولان در کنار ملت قرار گرفته و برای خنثی‌سازی فشارها و افزایش شتاب رشد و پویایی نظام اسلامی تلاش کنند.

کناری ادامه داد: باید ظرفیت‌های شهری و روستایی را احصاء و بر مبنای آن طرحی نو در راستای ارتقاء معیشت مردم، تسهیل امور، تقویت وحدت و گسترش نشاط اجتماعی تدوین شود.

وی از حوزه‌های حمل و نقل، اقتصاد دریایی و گردشگری به‌عنوان بزرگترین پتانسیل‌های بندرعباس نام برد و خاطرنشان کرد: شوراها باید در شکوفاسازی این ظرفیت‌ها ایفای نقش کنند و قابلیت‌های هر بخش از استان به یک بِرَند تجاری تبدیل شود.

انتهای پیام/88049/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول