اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ترویج بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی اداره‎کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: درصدد هستیم در ماه مبارک رمضان و با محوریت مساجد و هیئت‎های عزاداری استان گلستان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را ترویج کنیم.

ترویج بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری عصر امروز در عملیات مشترک ماه مبارک رمضان تبیین گام دوم انقلاب ویژه مداحان و شعرای آیینی استان گلستان اظهار کرد: بنا است از فرصت مغتنم در ماه مبارک رمضان استفاده کنیم و در این راستا هر کدام از ما باید نقش خود را مشخص کند.

وی تصریح کرد: بیانه گام دوم چهار بخش دارد و بخش نخست فعالیت چهل ساله انقلاب اسلامی را   بیان کرده است، در بخشی دیگر بیانیه چالش‎ها و تفاوت‎ها را بیان کرده است همچنین چالش‎های دیروز و امروز نیز در این بیانیه مشخص شده است.

معاون فرهنگی اداره‎کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: بخش سوم بیانیه گام دوم انقلاب، ظرفیت غنی کشور را بیان کرده است و در بخش چهارم نیز مقام معظم رهبری توصیه‎های زیادی داشتند و یک مورد آن معنویت و اخلاق است و یک مداح اهل بیت(ع) باید بیندیشد که در بحث معنویت و اخلاق چه کاری باید انجام دهند.

سایری با تأکید بر اینکه امروز باید مشکلات کشور را شناسایی و در راستای حل آن گام برداریم، افزود: در گذشته برای سیم‎خاردار مشکل داشتیم و یا برای اینکه سفارت آمریکا را بیرون کنیم چالش داشتیم اما امروز به‎دنبال این هستیم که آمریکا را از منطقه بیرون کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث سبک زندگی باید بیندشیم چه کاری می‎توانیم انجام دهیم، ابراز کرد: می‎توانیم مروج سبک زندگی اسلامی ناب باشیم و زندگی علوی، فاطمی و حسینی را در جامعه ترویج دهیم و سیره این ترویج نیز باید مد نظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره‎کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: درصدد هستیم در ماه مبارک رمضان و با محوریت مساجد و هیئت‎های عزاداری استان گلستان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را ترویج کنیم تا مردم با منویات مقام معظم رهبری بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول