اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تقدیر از 53 «مامای نمونه» در همدان/ اختصاص هزینه جشن به سیل‌زدگان

مسوول مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به تقدیر از 53 «مامای نمونه» در همدان از اختصاص هزینه «روز ماما» به سیل‌زدگان خبر داد.

تقدیر از 53 «مامای نمونه» در همدان/ اختصاص هزینه جشن به سیل‌زدگان

اعظم علی‌شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری مراسم تقدیر از ماماهای نمونه همدان در روز 14 اردیبهشت‌ماه خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت «روز ماما» مراسمی را در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان 700 ماما در استان فعالیت دارند که هر سال 10 درصد از ماماهای استان برای تقدیر انتخاب می‌شوند.

مسوول مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه از 53 مامای نمونه استان روز شنبه آتی تقدیر می‌شود خاطرنشان کرد: مراسم روز ماما را به یک برنامه مختصر محدود کرده‌ایم تا هزینه آن را به هموطنان سیل‌زده اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه هر سال تقریباً 600 نفر در «روز ماما» دعوت می‌‌شدند که امسال به 100 نفر «مامای نمونه» محدود شده است تصریح کرد: امسال برگزاری برنامه‌های متنوع حذف شده و با فقط با اهدای لوح تقدیر از ماماهای نمونه تقدیر می‌شود.

علی‌شیرزادی با اشاره به اینکه در بیمارستان‌ها نیز مراسم تجلیل از ماماها برگزار می‌شود افزود: 15 اردیبهشت‌ماه به همراه کارشناسان اداره مامایی معاونت درمان با اهدای شاخه گل از ماماهای بیمارستان‌ها تقدیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/89026/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول