اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جاده کرمانشاه کامیاران بیشترین تلفات را دارد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه 407 نفر سال گذشته در سوانح جاده ای این استان کشته شد‌ه‌اند، گفت: مسیر کرمانشاه - کامیاران در صدر حوادث رانندگی قرار دارد.

جاده کرمانشاه کامیاران بیشترین تلفات را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سال گذشته در محور کرمانشاه - کامیاران 38 نفر جان خود را از دست داده و 279 نفر هم زخمی شدند.

سرهنگ‌محمد حیدری گفت: عمده سوانح رانندگی این محور به صورت برخورد رخ به رخ بوده که دلیل آن نیز 2 طرفه و غیرمجزا بودن مسیرهای رفت و برگشت و همچنین کم عرض بودن جاده بوده است.

وی تصریح کرد: محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب با 29 کشته و 450 زخمی و محور کرمانشاه - صحنه با 25 کشته و 253 مجروح در رتبه های دوم و سوم محورهای پرتصادف استان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در محور کرمانشاه - روانسر نیز شاهد کشته شدن 24 نفر و زخمی شدن 136 نفر بوده‌ایم، تصریح کرد: محور اسلام آبادغرب - حمیل نیز با 20 کشته و 116 مجروح جزو نقاط پرحادثه استان بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: از دیگر نقاط پرتصادف کرمانشاه می‌توان به محور بیستون - سنقروکلیایی با 19 کشته و 99 مجروح و محور قصرشیرین - سرپل‌ذهاب با 18 کشته و 124 مجروح اشاره کرد.

وی همچنین از کشته شدن 17 نفر و زخمی شدن 220 نفر دیگر در محور روانسر - پاوه اشاره کرد و گفت: محور هرسین - پلیس راه بیستون نیز با 13 کشته و 111 زخمی جزو محورهای پرحادثه استان بوده است.

*407 نفر سال گذشته در سوانح جاده‌ای کرمانشاه کشته شدند

حیدری سبقت‌های غیرمجاز در راه‌های 2طرفه و در نتیجه برخورد رخ به رخ و همچنین واژگونی به علت سرعت زیاد، برخورد با یکدیگر به خاطر عدم رعایت فاصله طولی مناسب و عدم رعایت حق تقدم عبور در تقاطع‌ها و دور برگردان‌ها را از مهمترین علل سوانح رانندگی استان در سال گذشته برشمرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان، گفت: سال گذشته و در جریان حوادث رانندگی مجموعا 407 نفر جان خود را از دست داده و 4 هزار و 770 نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول