اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اوقاف با حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، از انعقاد تفاهم‎نامه همکاری با حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان با هدف تعمیق فعالیت‎های فرهنگی و قرآنی برای خانواده‎های شهدا و ایثارگران خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اوقاف با حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد امروز در نشست انعقاد تفاهم‎نامه اوقاف و امور خیریه استان گلستان با حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با موضوع همکاری در زمینه فرهنگی و قرآنی اظهار کرد: این تفاهم‎نامه همکاری با هدف تعمیق فعالیت‎های فرهنگی و قرآنی برای خانواده‎های شهدا و ایثارگران منعقد شده است.

وی تصریح کرد: ما با مشارکت اداره‎کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در یادمان‎های شهدای گمنام برنامه‎های فرهنگی و قرآنی، سخت‎افزاری و نرم‎افزاری را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب طرحی جامع، منسجم و هم‎افزا اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: امیدواریم با همکاری حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در قالب یک کار پژوهشی خاطرات مجموعه ایثارگران منتسب به سازمان اوقاف و امور خیریه استان گلستان اعم از اصحاب وقف، خدام اماکن مذهبی و بقاع متبرکه و ... را در دستور کار قرار دهیم.

سلیمانی‎فرد یادآور شد: با انعقاد این تفاهم‎نامه همکاری‎های مشترک بین اداره‎کل اوقاف و امور خیریه گلستان و حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان به صورت هدفمند و منسجم‎تر شکل می‎گیرد.

وی از تلاش‎های حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در تپه نورالشهدای گرگان قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر عزم استانی برای تکمیل پارک باغ موزه دفاع مقدس و جمع‎آوری آثار جانبازان، ایثارگران و شهدا ایجاد شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تأکید کرد: همه داشته‎های ما در طول 40 سال گذشته به‎واسطه فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی است و اگر امروز دشمنان ما را تحریم می‎کنند، می‎طلبد در شرایط اقتصادی فعلی مقاومت و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول