اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

علاقه شدید کسب و کارها به شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری

کسب و کارها و صاحبان مشاغل مختلف برای جذب مشتریان جدید از روش های مختلفی استفاده می کنند و سه پنجم آنها شبکه های اجتماعی را بهترین مجرا برای این کار می دانند.

علاقه شدید کسب و کارها به شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  زددی نت، از هر پنج کسب و کار فعال در دنیا سه کسب و کار بر روی استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی به منظور جذب مشتریان جدید حساب ویژه ای باز کرده اند.

البته استفاده از شبکه های اجتماعی بیشتر برای جذب مشتریان عادی و محلی کاربرد دارد و جذب مشتریانی در قالب شرکت های بزرگ تجاری چندان متکی به کاربرد شبکه های اجتماعی نیست.

یافته های موسسه تحقیقاتی Walker Sands حاکی است 98 درصد شرکت ها معتقدند تهیه محتوایی مناسب به منظور جذب مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. از جمله مهم ترین اهداف تولید محتوا می توان به افزایش فروش یا جلب نظر مشتریان (29 درصد)، ایجاد رابطه با مشتریان جدید (19 درصد) و افزایش آگاهی در مورد برند (18 درصد) اشاره کرد.

بر همین اساس، از هر چهار شرکت تجاری سه شرکت قصد دارند محتوای بیشتری را در شبکه های اجتماعی تولید کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند و 63 درصد هم حضور در شبکه های اجتماعی را مهم ترین استراتژی خود برای جلب مشتری عنوان کرده اند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول