اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

زیرساخت‌های گردشگری سراب گلویج سنقر تکمیل می‌شود

معاون سرمايه‌گذارى و تامين منابع اداره‌كل ميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى استان کرمانشاه گفت: هزینه زيرساخت‌هاى گردشگرى سراب گلويچ سنقرو کلیایی از محل منابع ملى تامین می‌شود.

زیرساخت‌های گردشگری سراب گلویج سنقر تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، معاون سرمایه‌گذارى و تامین منابع اداره‌کل میراث فرهنگى، صنایع دستى و گردشگرى استان صبح امروزبه همراه کارشناسان معاونت و مسؤول سنقرو کلیایى از روستاى گردشگرى سراب گلویچ این شهرستان بازدید کرد.

اصغر رشنو هدف از این بازدید را بررسی ادامه پروژه ایجاد زیرساخت‌هاى گردشگرى از محل منابع ملى در این منطقه عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود جاذبه‌هاى گردشگرى در این منطقه شامل مناظر زیباى سد جامیشان و سراب همیشه جارى گلویچ و پتانسیل‌هاى این روستا اداره‌کل آماده حمایت از سرمایه‌گذاران طرح‌هاى گردشگرى به‌خصوص اقامتگاه‌هاى سنتى و بوم‌گردى را دارد.

گفتنی است، در این بازدید که دهیار روستاى گلویچ نیز حضور داشت معاون سرمایه‌گذاری استان خواستار حمایت هر چه بیشتر دستگاه‌هاى دولتى در حوزه شهرستان به ‌خصوص فرماندارى و بخشدارى به منظور جذب سرمایه‌گذار و به تبع آن ورود گردشگر به این منطقه شد.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول