اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام‌جمعه نجف‌آباد: سازش‌کاران مرتجع منطقه به روز سیاه خواهند نشست

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: آمریکا حامی بی‌چون‌وچرای رژیم غاصب و جلاد صهیونیست است؛ سازش‌کاران مرتجع منطقه امروز مسابقه می‌دهند برای به رسمیت شناختن رژیم فاسد صهیونیستی ولی باید بدانند این مسابقه سقوط آن‌ها است و ملت‌ها خودشان آن‌ها را به روز سیاه خواهند نشاند.

امام‌جمعه نجف‌آباد: سازش‌کاران مرتجع منطقه به روز سیاه خواهند نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی امام‌جمعه نجف‌آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ابراز داشت: راهپیمایی امروز مردم ایران و کشورهای مسلمان علیه سیاست‌های باطل آمریکا، نسل‌کشی و رفتارهای نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین بود.

امام‌جمعه نجف‌آباد اظهار داشت: آمریکا حامی بی‌چون‌وچرای رژیم غاصب و جلاد صهیونیست است؛ سازش‌کاران مرتجع منطقه امروز مسابقه می‌دهند برای به رسمیت شناختن رژیم فاسد صهیونیستی ولی باید بدانند این مسابقه سقوط آن‌ها است و ملت‌ها خودشان آن‌ها را به روز سیاه خواهند نشاند.

حسناتی تصریح کرد: در مناسبت پیش رو یعنی 14 خرداد سالروز وفات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی باید سعی کنیم که ابعاد تازه‌ای از رفتار امام راحل را پیدا کنیم، همین الان هم امام ناشناخته است. انقلاب اسلامی هر روز از دیروز  نسبت به فهمیدن بیانات بنیان‌گذار خود محتاج‌تر است؛ ما باید بیان و گفتار و راحهش را قدر بدانیم و به آن عمل کنیم.

وی گفت: از انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب در روز وفات امام راحل 30 سال می‌گذرد و روز به روز به عظمت و رهبری ایشان پی می‌بریم؛ همین دارایی‌هاست که اگر شکر شود باعث می‌شود فرعون زمان یعنی ترامپ بفهمد امت اسلام کوتاه نمی‌آید و تا آخرین لحظه جلو ظلم و ستم می‌ایستد.

امام‌جمعه نجف‌آباد در پایان افزود: اگر طرح و برنامه‌هایی که برای ایران ریختند را برای کشور دیگری انجام داده بودند تاکنون نامی از آن کشور نمانده بود. حالا و پس از شکست خوردن همه دسیسه‌هایشان بازی مذاکره را پیش کشیدند، رهبر انقلاب هم تذکر دادند که مسؤولان و مردم آگاه باشند؛ این‌ها همه بازی است و مشخص است که خائنان منطقه کم آورده‌اند و منطقه به نفع جبهه حق پیش می‌رود.

حسناتی تصریح کرد: تحریم‌ها اگر 10 برابر شوند بازهم نمی‌توانند قدرت ایران را کم کنند؛ تابستان داغی که مطرح کردند را پشت سر گذاشتیم و به لطف خدا آینده از آن حق است و شما و پیروزید اگر پایبند انقلاب و قرآن باشید.

انتهای پیام/63109/هـ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول