اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عزت ملت ایران مرهون مجاهدت‌های امام خمینی(ره) است

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: عزت ملت ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا و نظام سلطه مرهون مجاهدت‌ها و رهبری حضرت امام خمینی(ره) است.

عزت ملت ایران مرهون مجاهدت‌های امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در مصلای شاهین‌شهر اظهار کرد: عزت ملت ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا و نظام سلطه مرهون مجاهدت‌ها و رهبری حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: بنیان عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بود که در شرایط کنونی رژیم آمریکا عاجزانه درخواست می‌کند که بیایید بدون پیش‌شرط با ما مذاکره کنید اما مسؤولان ارشد نظام به‌درستی هرگونه مذاکره با این رژیم فریب‌کار را رد کرده‌اند.

امام‌جمعه نجف‌آباد خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) همواره به ملت با بصیرت ایران تأکید می‌کرد که نباید از اصول دین اسلام عقب‌نشینی کرد، با توکل به خدای متعال پیروز خواهیم شد و وحدت کلید پیروزی بر سختی‌ها، فشارها و مشکلات است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسناتی به گوشه‌ای سخنان علامه شهید مرتضی مطهری درباره حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد که این استاد شهید می‌گفت که بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی ایمان قوی به خدای یگانه داشت، هدف والای او پیاده شدن نظام الهی به‌جای نظام طاغوت بود و اعتقاد راسخ به پیروزی خون در برابر شمشیر داشت.

وی امام راحل(ره) را شجاع‌ترین بزرگ‌مرد زمانه خود، عارفی بی‌ادعا، از مصادیق عالمان شیعه و حجت خدا در عصرحاضر توصیف کرد.

امام‌جمعه نجف‌آباد با استناد به آیاتی از قران کریم اظهار داشت: پروردگار متعال به مؤمنان تکلیف کرده است که بزرگان و اسوه‌های تاریخ را یاری کنید، از آنان الگو بگیرید و آنان را یاری و پشتیبانی کنید تا بر ظالمان زمان پیروز شوید.

به گزارش فارس، مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در شاهین‌شهر با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد

انتهای پیام/63098/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول