اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

كشف 35 ميليارد تومان كالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در دو ماهه سال جاری بیش از 35 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف شده است.

كشف 35 ميليارد تومان كالای قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رزن با بیان اینکه هر کس در هر عرصه ای که مشغول است باید خادم مردم باشد اظهار کرد: باید هر کس به تکالیف خود در حوزه‌های مختلف مسلط باشد و به خوبی آن را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از تمام مسیرها و عوامل استفاده می‌کند تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کند افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان؛‌ دولت با هدایت‌های رهبری در سخت‌ترین شرایط کشور را مدیریت کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: امروز جامعه ما نیازمند مدیریت جهادی است یعنی شبانه‌روز تلاش کردن و اگر چنین شود از گردنه‌های سخت عبور خواهیم کرد.

وی گفت: پلیس توفیقات فراوانی در حوزه‌های مختلف  داشته اما تلاش می‌کنیم تا به افق نظام برسیم چراکه پلیس باید در تراز نظام اسلامی قرار بگیرد.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه جایگاه و نقش پلیس در رونق تولید باید بررسی شود اظهار کرد: در دو ماهه سال جاری بیش از 35 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال بیش از یک تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است گفت: این کشفیات جز با تعامل و همراهی مردم اتفاق نمی‌افتاد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه بخشی از توان ما در حوزه فضای مجازی بکارگیری شده است به تهدیدات حوزه فضای مجازی در راستای از بین بردن امنیت جامعه پرداخت و اظهار کرد: پلیس فتا استان در راستای مقابله با تهدیدات فضای مجازی برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال بیش از 85 درصد از جرائم که به وقوع پیوسته‌اند در حوزه فضای مجازی کشف شده که این امر نیز  جز با همراهی مردم به دست نیامده است.

سردار کامرانی‌صالح افزود: امیدوارم امسال همانند سال گذشته امنیت خوبی در سطح استان داشته باشیم که شهرستان رزن نیز در بحث امنیت جزء شهرستان‌های امن استان همدان  محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دستگیری قاتل طلبه همدانی گفت: با شگردهای پلیسی در کمتر از ۲۰ ساعت قاتل به دام افتاد و این مهم با مجاهدت‌ها و تلاش‌های پرسنل انتظامی استان به وقوع پیوست.

فرمانده انتظامی سابق شهرستان رزن نیز از افزایش 105 درصدی کشف انواع مواد مخدر در شهرستان خبر داد و گفت: در دو ماهه سال جاری تصادفات فوتی کاهش صد درصدی و تصادفات جرحی کاهش پنج درصدی داشته است.

محمدباقر سلگی  افزود: در این مدت توقیف خودروهایی که دارای حکم قضایی بوده و باید توقیف می‌شد در شهرستان رزن 21 درصد افزایش داشته است.

امام جمعه شهرستان رزن هم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ سلگی در مدت حضور خود در این شهرستان امنیت حاکم در سطح شهرستان را حاصل تلاش بی وقفه پرسنل انتظامی و همراهی مردم دانست.

حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده با بیان اینکه سلامتی و امنیت دو نعمت بسیار مهمی هستند که تا زمانی که به این دو نعمت آسیبی نرسد انسان قدر آن را نمی‌داند افزود: امنیت و آرامش نعمتی است که حقیقتا در کشور ما به وضوح قابل لمس بوده و این امنیت امروز مدیون زحمات پرسنل نیروی انتظامی است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ محمدباقر سلگی تجلیل و علی زنگنه به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان رزن معرفی شد.

امروز همچنین با حضور فرمانده انتظامی استان المان شهدای کلانتری 11 شهرستان رزن رونمایی شد.

انتهای پیام/89049/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول