اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سازمان بازرسی با رانت خواری نمایندگی‌های خاص فروش اینترنتی خودرو برخورد کند

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به رانت خواری ۳۰۰ میلیاردی سالانه در کمیسیون‌های فروش اینترنتی نمایندگی‌های خاص یکی از خودروسازان گفت: سازمان بازرسی با این رانت خواری برخورد کند.

سازمان بازرسی با رانت خواری نمایندگی‌های خاص فروش اینترنتی خودرو برخورد کند

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به خبری درباره رانت ۳۰۰ میلیاردی سالانه در کمیسیون های فروش اینترنتی نمایندگی‌های خاص، گفت: هر اقدامی که در کشور به عنوان مجوز اعطا شود و شرطی گذاشته شود، موجب می شود بی عدالتی بوجود آید و حتی ممکن است رانت بوجود آید که از این نمونه کم نداریم.

وی افزود: همیشه در حوزه اختصاص سهمیه فروش خودرو به نمایندگی‌ها این پرسش مطرح می شود که مجوز فروش به کدام نمایندگی داده شود و به کدام نمایندگی داده نشود و براساس کدام قانونی نمایندگی فروش خودرو در فروش‌های اینترنتی خودروسازان انتخاب می‌شوند؟

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: باید بساط این تبعیضات و رابطه‌ها، رانت‌ها در بین نمایندگی‌های فروش اینترنتی خودرو برچیده شود و در فروش خودرو ضابطه مند شویم و امکان فروش به تمام نمایندگی‌ها اعطا شود که آنها دلسرد نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی در بخش «فارس من» با عنوان «برخورد دادستان کل کشور با گرانفروشی خودرو سازان» ، «ورود دادستان کل کشور به موضوع بدعهدی ایران خودرو و سایپا در پیش فروش خودرو» ، «درخواست مردمی ورود قوه قضائیه به مسئله خودرو» ، «ورود دستگاه محترم قضایی و امنیتی به بازار خودرو» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول