اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تأکید بر عدم موازی‌کاری در اقلید

فرماندار اقلید بر لزوم واقعیت گرایی و عدم موازی‌کاری برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان متناسب با شرایط و امکانات موجود تأکید کرد.

تأکید بر عدم موازی‌کاری در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی صبح امروز در جلسه شورای راهبردی مجمع عالی بسیج این شهرستان که با حضور جانشین فرمانده سپاه، هیأت رئیسه و رؤسای کارگروه‌ها و میزهای تخصصی این مجمع در سالن غدیر سپاه اقلید برگزار شد، با بیان اینکه پیشرفت، تعالی و ترقی شهرستان هدف است، بر لزوم تلاش، همدلی و کوشش مضاعف در راستای تحقق این هدف تأکید کرد.

وی به برگزاری جلسات متعدد در سطح شهرها و روستاها، نشست‌های مختلف با اقشار مختلف مردمی، بازدید سرزده از ادارات، حضور در بین مردم و ....اشاره و بیان کرد: تبلیغاتی نیستیم بلکه به اعجاز نیروی مردمی اعتقاد داشته و خود را جدا از مردم نمی‌دانیم.

بزرگی گفت: از مردم جدا نیستیم و خود را از مردم می‌دانیم از این رو با شدت بیشتری به این برنامه‌های مردمی ادامه می‌دهیم.

فرماندار اقلید افزود: با توجه به اینکه همواره به دنبال تشکیل گروه‌های مشاوره‌ای توانمند و کارآمد، البته به دور از حب و بغض بودیم، مجمع عالی بسیج می‌تواند فرصت مناسبی در این زمینه باشد تا از ظرفیت نخبگان شهرستان به خوبی بهره برد.

وی با تأکید بر لزوم واقعیت‌گرایی و عدم موازی‌کاری برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان متناسب با شرایط و امکانات موجود تأکید و تصریح کرد: ادغام تجربه افراد بازنشسته و باتجربه با نشاط و شور جوانان می‌تواند گامی موثر برای پویایی و توسعه شهرستان باشد.

در ادامه جانشین فرمانده سپاه اقلید با اشاره به کارگروه‌های 7 گانه و وجود 24 میز تخصصی، عنوان داشت: مجمع عالی بسیج با استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان به دنبال پیگیری مسائل شهرستان است.

مهدی صالحی با تأکید بر ارائه راه حل های تخصصی به منظور کارآمدسازی دستگاه‌ها و کمک فکری به مدیران در مجمع عالی بسیج تصریح کرد: مجمع عالی بسیج شهرستان به دنبال موازی‌کاری و دخالت در کار مدیران شهرستانی نیست بلکه در راستای کمک فکری نخبگان به مسؤولان قدم برمی دارد.

امیدبخشی، اعلام مواضع و مطالبه‌گری در صورت نیاز و...از دیگر اهداف مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید بود که جانشین فرمانده سپاه اقلید به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول