اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارائه 3 هزار و 253 نفر دوره آموزش فنی در زنجان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: در سه ماهه گذشته از سال‌جاری 3 هزار و 253 نفر دوره آموزش به مهارت‌آموزان ارائه شده است.

ارائه 3 هزار و 253 نفر دوره آموزش فنی در زنجان

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری 3 هزار و 253 نفر دوره به مهارت‌آموزان ارائه شده است، عنوان کرد: 488 هزار و 93 نفر ساعت آموزش در قالب این دوره‌ها به مهارت‌آموزان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه گذشته از سال‌جاری یک هزار و 737 نفر دوره آموزش در مراکز آموزش متمرکز فنی و حرفه‌ای استان زنجان ارائه شده است، افزود: این میزان آموزش شامل 432 هزار و 481 نفر ساعت آموزش می‌شود.

انصاری با اشاره به اینکه 20 هزار و 104 نفر ساعت آموزش در جریان اجرای طرح ایران مهارت در سال‌جاری آموزش‌های فنی را دریافت کردند، گفت: این میزان شامل یک هزار و 263 نفر دوره آموزش می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از ارائه 55 نفر دوره در قالب آموزش‌های خرید خدمات خبر داد و گفت: در این بخش 15 هزار و 996 نفر ساعت آموزش در سه ماهه گذشته از سال‌جاری به مهارت‌آموزان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش در بخش صنایع در سال‌جاری 198 نفر دوره بوده است، افزود: این میزان شامل 19 هزار و 512 نفر ساعت است.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول