اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دولتمردان برای کمک به تولیدکنندگان کمر همت ببندند

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: دولتمردان همکاری لازم را با تولیدکنندگان داشته باشند.

دولتمردان برای کمک به تولیدکنندگان کمر همت ببندند

جهانبخش شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه به مناسبت روز صنعت، اظهار داشت: در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم و تولیدکنندگان باید کمر همت ببندند و تولیدات خوب و استاندارد داشته باشند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه افزود: تولید‌کنندگان جایگاه خاصی دارند و باید نقش خود را در شرایط کنونی ایفا کنند و دولتمردان نیز باید همکاری لازم با آن‌ها را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه با شرایط سختی مواجه هستیم، متذکر شد: در سال «رونق تولید: سه قوه حتما باید نسخه‌ای برای رونق تولید داشته باشند و زیربناها را آماده کنند.

شکری معتقد است، باید برای تولید‌کنندگانی که بار اشتغال را به دوش می‌کشند امتیازاتی چون وام‌های کم‌بهره و ارزان، معافیت‌های مالیاتی‌، معافیت‌های تأمین اجتماعی، مشوق‌های صادراتی و... قائل شد.

وی در مورد عملکرد خانه صنعت و معدن استان، گفت: خانه صنعت و معدن در بدو شروع به‌کار هیأت مدیره جدید با ایجاد تحول و تعامل با اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت پیش رفت.

شکری ایجاد مجتمع قضایی تخصصی جهت حمایت از تجار و فعالان اقتصادی استان، واگذاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به خانه صنعت و حل 95 درصدی مشکلات تولید‌کنندگان، تشکیل نمایشگاه دائمی خانه صنعت در شهرک بیستون، سعی در فعال نگه‌داشتن واحدهایی که مشکلاتی دارند، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه برای پرداخت بدهی واحدهایی که به علت بدهکاری با مشکل مواجه هستند را برخی از اقدامات خانه صنعت و معدن برشمرد.

وی در پایان از برگزاری نمایشگاه «رونق تولید» توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه با همکاری مشترک خانه صنعت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: تولید کنندگان شرکت خوبی در نمایشگاه داشتند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول