اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک به زوج‌های بی‌بضاعت در تأمین جهیزیه/ سپاه در محرومیت‌زدایی در کنار دولت است

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه از کمک به زوج‌های بی‌بضاعت در تأمین جهیزیه خبر داد و گفت: محرومیت‌زدایی به تقویت کارآمدی نظام می‌انجامد و سپاه در محرومیت‌زدایی در کنار دولت است.

کمک به زوج‌های بی‌بضاعت در تأمین جهیزیه/ سپاه در محرومیت‌زدایی در کنار دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار سیدضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح 250 پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی مناطق سیل‌زده و اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان سمنان اظهار کرد: ویژگی طرح‌های عمرانی در دست اجرای قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، این است که حدود 75 درصد آن‌ها طرح‌های کوچک و زودبازده هستند.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها عام‌المنفعه، فاقد پیچیدگی فنی، قابل اجرا توسط مردم و در راستای برقراری امنیت و کارآمدی نظام در مناطق محروم است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اضافه کرد: توجه به کیفیت و پرهیز از نگاه انتفاعی در طرح‌های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه مورد توجه است؛ ورود سپاه به عرصه محرومیت‌زدایی به‌گونه‌ای است که نزد افکار عمومی، مسؤولیت‌پذیری خود را نشان دهم و در انجام کار در کنار دولت هستیم.

حزنی اضافه کرد: 751 باب مسجد در استان سمنان وجود دارد و 299 باب زینبیه، ابوالفضلیه و ... هم ساخته شده؛ اما با جمعیت استان سمنان، 355 باب مسجد کسری وجود دارد و یکی از اشکالات این استان است.

وی به عملکرد قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان اشاره کرد و گفت: تا امروز 696 پروژه عمرانی و یک هزار و 619 پروژه غیرعمرانی توسط همه رده‌های سپاه به سرانجام رسیده و تلاش می‌شود تا این آمار افزایش یابد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: بیکاری، اعتیاد، طلاق و ناکارآمد اقتصادی از مشکلات عمده جامعه امروز بوده و باید برای آن تدبیر شود.

حزنی بیان کرد: اولویت اصلی امروز، مبارزه با جنگ نرم است؛ جنگ نرم در دل مردم تردید ایجاد می‌کند و هر فردی پشت هر میزی از نظام جمهوری که نشسته، همان میز جایگاه امتحان او محسوب می‌شود و باید متوجه مسؤولیت‌ها بود.

وی تصریح کرد: اگر مسؤولیت خود را بشناسیم و به‌درستی ایفای نقش کنیم، نزد مردم محبوب خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ادامه داد: توجه به مدیر پاک مهم است؛ مدیر پاک، اطراف خود را هم پاک می‌کند و مدیران باید کنار مردم باشند؛ از مسؤولانی که فکر معیشت و کار مردم هستند و سبب شادمانی مردم می‌شوند و مردم‌داری و مردم‌یاری را اولویت قرار می‌دهند، باید قدردانی کرد.

حزنی بیان کرد: سپاه استان سمنان به پشتوانه قرارگاه محرومیت‌زدایی آمادگی دارد تا قنات‌های استان را با کمک استانداری و فرمانداری‌ها به نقطه قابل قبولی برساند و رونق تولید و اشتغال را برای روستاهای صعب‌العبور به ارمغان بیاورد.

وی تصریح کرد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه آمادگی دارد تا به همه افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت که ازدواج کرده‌اند، در بحث تأمین جهیزیه کمک کند.

انتهای پیام/74034/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول