اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فارس من| عدم ارائه مجوز جدید به تالارهای فاقد پارکینگ در ابهر

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه مجوز تالارهای فاقد پارکینگ مربوط به گذشته است، گفت: مجوز جدید به تالارهای فاقد پارکینگ ارائه نخواهد شد.

 فارس من| عدم ارائه مجوز جدید به تالارهای فاقد پارکینگ در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سوژه مردمی با عنوان «صدور مجوز برای هتل و تالارهای پذیرایی فاقد پارکینگ خودرو در مسیر بلوار اصلی ابهر خرم‌دره» در فارس من منتشر شده است .

به همین دلیل گفت‌و‌گویی با فرماندار شهرستان ابهر داریم و وی در مورد فعالیت هتل‌ها و تالارهای پذیرایی فاقد پارکینگ داریم.

علی حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تاکنون گزارش و اعتراض مردمی در مورد فعالیت تالارهای فاقد پارکینگ به فرمانداری ارائه نشده است، اظهار کرد: با این وجود فرمانداری مواردی از این دست را بررسی می‌کند.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه تالارها و هتل‌های فاقد پارکینگ در گذشته احداث شده است، گفت: رایزنی شده و قرار است، تعدادی از این واحدها با تامین زمین در اطراف، مشکل پارکینگ خود را حل کنند.

وی با بیان اینکه قواعد مربوط به تالارها و هتل‌های احداث شده فاقد پارکینگ در حال حاضر به شدت دنبال می‌شود، گفت: اجازه ساخت تالارهای بدون پارکینگ داده نخواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول