اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

احداث پروژه پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س) با اوراق مشارکت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: پروژه احداث فاز 5 عماریاسر و پروژه احداث پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س) با اوراق مشارکت طی سال‌های آتی اجرا می‌شود.

احداث پروژه پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س) با اوراق مشارکت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به بازآفرینی محلات بافت فرسوده شهر قم اظهار کرد: شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی قم اعتبارات زیادی را برای بازآفرینی این محلات هزینه کردند، سازمان میراث فرهنگی هم باید اعتباراتی را برای بازآفرینی محلات تاریخی شهر هزینه کند.

وی ادامه داد: بازار شهر قم به بازار کهنه تبدیل شده و فضاهای تاریخی در این بازار همچون تیمچه در حال از بین رفتن است، باید بخشی از اعتبارات بازآفرینی بافت فرسوده به بازار شهر قم اختصاص پیدا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: زیرساخت‌ها در محلات بافت فرسوده شهر قم فرسوده است و باید دستگاه‌های اجرایی بخشی از اعتبارات خود براساس قانون به این محلات اختصاص بدهند تا بازآفرینی شهری رخ بدهد.

بهشتی با اشاره به پروژه‌های شهرداری قم اظهار کرد: پروژه احداث فاز 5 عماریاسر و پروژه احداث پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س) با اوراق مشارکت طی سال‌های آتی اجرا می‌شود، پیش از این هم احداث و بهره برداری پارکینگ میدان امام خمینی(ره) گره ترافیکی مرکز شهر را باز کرد.

وی ادامه داد: تسریع در اجرای فاز 5 عماریاسر برای حل مشکل ترافیک مرکز شهر قم مهم است و تملک در اجرای این پروژه به سرعت در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: اقدامات بازآفرینی شهری در قم رضایت مندی به وجود آورده است و از ظرفیت‌های دولتی، شهرداری و مردمی برای استمرار این حرکت استفاده می‌کنیم.

بهشتی آسفالت معابر بافت فرسوده شهر قم و سکونتگاه‌های غیررسمی در این شهر را موجب رضایتمندی مردم دانست و خاطرنشان کرد: فصل تابستان زمان مناسبی برای اجرای پروژه‌های آسفالت است.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول