اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هیچ کس مجاز نیست از دانش‌آموزان برای ثبت نام پولی دریافت کند/جدی گرفتن آموزش زبان مادری در مدارس

استاندار آذربایجان‎شرقی گفت: هیچ کس مجاز نیست از دانش‌آموزان برای ثبت نام پولی دریافت کند؛ باید به سمت و سوی جلب کمک‎های خیران و اعانه داوطلبانه حرکت کنیم.

هیچ کس مجاز نیست از دانش‌آموزان برای ثبت نام پولی دریافت کند/جدی گرفتن آموزش زبان مادری در مدارس

به‌گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهارکرد: یکی از مهمترین حوزه‎های تصمیم‎گیری شورای آموزش و پرورش است، اگر در این حوزه وقت زیادی صرف و زیربنا را اصلاح کنیم؛ شاید بسیاری از مسائل خود به خود رفع شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‎ها و مشکلات ریشه درکاستی‌های آموزش و پرورش دارد،افزود: این جلسه حتی از شورای برنامه‎ریزی مهم تر است.

پورمحمدی با اشاره به گزارش پروژه مهر 98 و نظام راهبری مدرسه‌محوری توضیح داد: داشتن برنامه یعنی اصلاح کیفیت و روش‎ها و امیدورای برای حرکت رو به جلو؛ هر برنامه بهتر از بی‎برنامگی است ولی این برنامه‎ها هم باید اجرایی شود.

استاندار آذربایجان‎شرقی یادآور شد: معاونت آموزش سرپرست وزارت آموزش و پرورش نقش استان را در سوادآموری خوب و در خور تقدیر ارزیابی کردند که باید این روند رو به جلو را ادامه دهیم.

این مسؤول تاکید کرد: هنگام ثبت نام مدارس، خانواده‎ها را در معذوریت قرار ندهند و شروط حضور والدین و یا اخذ مبالغی معین را حذف کنند؛ هیچ کس مجاز نیست از دانش‌آموزان برای ثبت نام پولی دریافت کند؛ باید به سمت و سوی جلب کمک‎های خیران و اعانه داوطلبانه حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بحث آموزش زبان مادری در مدارس جدی گرفته شود؛ لازم است تعدادی از مدارس این بحث را شروع و دنبال کنند.

انتهای پیام/60026/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول