اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

درخواست از سازمان بازرسی بوشهر برای برخورد قاطع با انشعاب غیرمجاز باغ ویلاها

در پی درج گزارشی از وضعیت وخیم آب در روستاهای نوار جنوب دلوار در خبرگزاری فارس و انتشار نامه مردم به ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان برای برخورد با متخلفان، حجت الاسلام اکبری جانشین دبیر ستاد در گفتگو با این خبرگزاری از ارسال نامه به سازمان بازرسی استان برای پیگیری موضوع خبر داد.

درخواست از سازمان بازرسی بوشهر برای برخورد قاطع با انشعاب غیرمجاز باغ ویلاها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در پی درج گزارشی از وضعیت وخیم آب در روستاهای نوار جنوب دلوار در خبرگزاری فارس با عنوان«لب تشنه مردم دلوار در کنار باغ ویلاهای سیراب!» و انتشار نامه مردم به ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان برای برخورد با متخلفان و جلوگیری از انشعابات غیرمجاز باغ ویلاها و خانه باغ‌ها، حجت الاسلام اکبری جانشین دبیر ستاد در گفتگو با این خبرگزاری از در جریان قرار گرفتن این موضوع و ارسال نامه به سازمان بازرسی استان برای پیگیری موضوع خبر داد.

در این نامه که یک نسخه آن برای خبرگزاری فارس ارسال شده آمده است: احتراماً با عنایت به موضوع کم آبی در استان و گلایه‌های مردم استان از این موضوع، به پیوست درخواست مردم جهت پیگیری و اقدام قاطع با متخلفان به خدمتتان تقدیم می‌گردد. 

از همکاری و مساعدت جنابعالی کمال تقدیر و تشکر داریم.

به گزارش فارس، بخش دلوار یکی از جاهایی است که در استان بوشهر لب‌های مردم آن خشکیده و زمین‌های آن تشنه آب است. این وضعیت به طوری است که در برخی از روستاهای این بخش، مردم آن بین دو تا سه ساعت در هفته  آب دارند. همین موضوع باعث شده تا ابتدایی‌ترین مساله برای زندگی و حیات انسان دغدغه مردمی از خطه دلیران تنگستانی باشد که نگاهی به قدمت و تاریخ سرزمینشان سراسر عزت و سربلندی را در دفتر تاریخ ایران اسلامی ثبت کرده است.گفتنی است، چند سالیست استان بوشهر با معضل کم آبی دست و پنجه نرم می‌کند و مردم آن در بسیاری از نقاط، ساعاتی زیادی را در روزها محروم از این نعمت خدادادی هستند. کم بارش بودن این خطه از ایران اسلامی سبب شده در بسیاری از نقاط آن مردم فرار را بر قرار ترجیح داده و به روستاها و شهرهای اطراف مهاجرت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول