اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فعالیت 260 سازمان مردم‌نهاد در قزوین

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با بیان اینکه260 سازمان مردم‌نهاد در قزوین فعال هستند، گفت: سازمان‌های مردم نهاد باید نسبت به ثبت حقوقی اقدام کنند تا فعالیت‌های آنها قانونمند باشد.

فعالیت 260 سازمان مردم‌نهاد در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مریم بیدخام امروز در جلسه امور زنان و خانواده با سازمان‌های مردم نهاد که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد باید نسبت به ثبت حقوقی اقدام کنند تا فعالیت‌های آنها قانونمند باشد.

وی ابراز کرد: برخی از سازمان‌های مردم نهاد در سال‌های گذشته یک بار ثبت حقوقی کرده و دیگر برای تمدید آن اقدام نکرده که این به منزله غیرقانونی بودن فعالیت‌ آنهاست.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بیان کرد: برای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد اعتبارات ویژه لحاظ شده و علاقمندان می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

بیدخام اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی، نشاط اجتماعی و آن چیزی که وضععیت زندگی مردم را رشد و بهبود دهد، فعالیت می‌کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد بازوان اجرایی دولت هستند که طرح‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف مانند اشتغال‌زایی و کاارآفرینی با هدف رفع مشکل بیکاری اجرا می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اضافه کرد: این طرح‌ها بیشتر در مناطق حاشیه‌نشین با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اجرا شده و اتفاقات خوبی در کاهش آسیب‌های اجتماعی افتاده است.

وی یادآور شد: سازمان‌های مردم نهاد نقش واسطه بین مردم و مدیران دولت دارند که با دیدار چهره به چهره با مردم و ارتباط با مدیران اقدامات بسزایی در رفع مشکلات موجود جامعه انجام می‌دهند.

بیدخام بیان کرد: در استان قزوین 260 سازمان مردم نهاد هستند که با مجوزهای سازمان‌هایی مانند بهزیستی ورزش و جوانان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ابراز کرد: تلاش کردیم اعتبارات را به صورت عادلانه بین سازمان‌های مردم نهاد توزیع کنیم تا همه آنها بتوانند در انجام فعالیت‌های خود موفق باشند.

این مسؤول یادآور شد: اگر مسؤولان سازمان‌های مردم نهاد طرح‌های خلاقانه براساس عناوین ابلاغی وزارت کشور ارایه دهند، حمایت‌های لازم از آنها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/77009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول