اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مراقب اجرای سند 2030 در مدارس باشید

امام جمعه بابل گفت: بعضی مدارس به جای دغدغه اجرای سند تحول بنیادین، سند 2030 را اجرا می‌کنند که سبب نگرانی خانواده‌ها شده است.

مراقب اجرای سند 2030 در مدارس باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل خواستار برجسته کردن آثار و دست‌آورد غدیر در ادارات شد و اظهار کرد: یکی از اقدامات ارزنده در خصوص عید غدیر تشکیل مجمع سادات گتاب و تقدیر از سادات منطقه است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابل در ایام عید غدیر خدمات پزشکی را رایگان و یا با کاهش هزینه در اختیار مردم قرار دهند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مدیر زندان به احترام عید غدیر اقدام به آزاد کردن چند زندانی کنند، خاطرنشان کرد: برای عید غدیر موقوفه خاصی در نظر گرفته شد که باید اماکن متبرکه و مراکز موقوفه در این خصوص اقدام کنند، مراکز خیریه، کمیته امداد و بهزیستی با تهیه بسته‌هایی شیرینی عید غدیر را به افراد تحت پوشش بچشانند.

این مسؤول یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی به نام غدیر، برگزاری شب شعر غدیر، برگزاری مسابقه خوش نویسان ولایت و نگارش اشعار مربوط به ولایت علی(ع)، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقه حفظ خطبه، دیدار با جانبازان و خانواده شهداء و عیادت از بیماران به مناسبت عید غدیر در دستور کار قرار گیرد.

روحانی با اشاره به اینکه از نصب بنر تبریک عید غدیر کهنه و پاره در ادارات خودداری شود، ادامه داد: ضروری است به مناسبت عید غدیر تکریم ارباب رجوع بیش از روزهای دیگر مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: بزودی سال تحصیلی جدید شروع می‌شود خبرهای نگران کننده‌ای از بعضی مدارس شنیده می‎شود که بجای اجراء سند تحول بنیادین عملا به دنبال اجرا سند 2030 هستند و این در مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها سبب نگرانی خانواده‌ها شده که باید بررسی شود.

انتهای پیام/86040/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول