اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فاز یک قطار شهر کرمانشاه سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: قطار شهری کرمانشاه در ابتدای کار است، اما ان‌شاءالله با تلاش تیم جدید مدیریت شهری، فاز یک آن تا سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد.

فاز یک قطار شهر کرمانشاه سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی جمالی‌نژاد صبح  امروز در بازدید از روند اجرایی قطار شهری کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: امروزبازدید از پروژه‌های عمرانی کرمانشاه را در دستور کار داریم.

معاون عمرانی وزیر کشور به استفاده از اوراق مشارکت برای به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قطار شهری کرمانشاه حداقل در فاز یک فعال شود، قول می‌دهیم وزارت کشور در حوزه ریالی و اعتباری به این پروژه کمک کند تا همانند کلان‌شهرهای دیگر شاهد خط یک، 2، ... باشد.

وی تهران را پیشرو در زمینه قطار شهری معرفی کرد و بعد از آن به مشهد و شیراز، تبریز، اصفهان و قم اشاره کرد و افزود: قطار شهری کرمانشاه در ابتدای کار است، اما ان‌شاءالله با تلاش تیم جدید مدیریت شهری، فاز یک آن تا سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، قطار شهری به‌عنوان مهمترین پروژه عمرانی درون شهری غرب کشور و به عنوان زیرساختی ضروری برای کلانشهر کرمانشاه، از شمال این شهر به سمت جنوب شهر در حال احداث است که  فاز نخست آن حدفاصل سه راه 22 بهمن تا چهارراه ارشاد را شامل می‌شود.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول