اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

اجاق گاز هوشمندی که سوتی می دهد

برخی از خریداران اجاق های هوشمند یک شرکت تجاری از نقص فنی آنها خبر داده و می گویند این اجاق ها در نیمه های شب روشن شده و غذا گرم می کنند.

اجاق گاز هوشمندی که سوتی می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیجیتال ترندز، تعداد محصولات برقی هوشمندی که دارای نقص های فنی و مشکلاتی در عملکردشان هستند کم نیست. اما برخی از این مشکلات بسیار منحصر به فرد بوده و برای خریداران آنها عذاب آور است.

 

اجاق های June از جمله این محصولات برقی دردسرساز هستند که بر اساس گزارش های کاربران در نیمه های شب روشن شده و غذایی که قرار است در ابتدای صبح گرم کرده و برای مصرف کاربران آماده کنند را ساعت ها قبل به شدت گرم کرده و آنها را گاهی غیرقابل استفاده می‌کنند.

شرکت سازنده هنوز در مورد علت وقوع این مشکل توضیحی ارائه نکرده، اما می گوید در حال بررسی و پیگیری موضوع است. برخی کارشناسان معتقدند ممکن است اعمال برخی تنظیمات در اپلیکیشن برنامه یادشده موجب وقوع چنین مشکلی شود.

نگرانی اصلی این است که چنین نقص فنی منجر به وقوع آتش سوزی در منازل شود. در بین سال های 2012 تا 2016 در آمریکا 48 درصد از موارد آتش سوزی ناشی از اختلال و بی دقتی در زمان پخت و پز و استفاده از اجاق های گاز بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول