اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشاورزان پیشرو و موفق در اجرای طرح‌های پیشران شناسایی شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کشاورزان پیشرو و موفق در اجرای طرح‌های پیشران شناسایی شوند تا سایر کشاورزان از آنها الگوگرفته و تجربیات و دانش بومی آنها به نسل‌های بعدی منتقل شود.

کشاورزان پیشرو و موفق در اجرای طرح‌های پیشران شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در  چهارمین جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با محوریت بررسی اقدامات انجام شده در رابطه با طرح‌های پیشران، اظهار کرد: توسعه باغات، طرح آبی کردن 100هزار هکتار اراضی دیم استان به آبی، افزایش تولید گوشت قرمز از پروژه‌های اشتغال و درآمدزا در استان است و همه دستگاه‌های باید اهمیت ویژه‌ای برای این پروژه‌ها قائل باشند. 

وی خاطرنشان کرد: صداقت و قدرشناسی از برندهای مردم استان کردستان است که ظرفیت و سرمایه ارزشمندی برای انجام کارهای بزرگ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با تاکید بر انجام آمایش و مطالعات دقیق در زمینه طرح‌های پیشران استان عنوان کرد: بخش اداری ضمن تسهیل در امورات مربوطه به بهره‌برداران کمک کند تا ظرفیت‌های شناسایی شده به فعلیت درآیند تا تولید پایدار محقق شود.

جعفری افزود: کشاورزان پیشرو و موفق در اجرای طرح‌های پیشران شناسایی شوند تا سایر کشاورزان از آنها الگوگرفته و تجربیات و دانش بومی آنها به نسل‌های بعدی منتقل شود.

به گفته وی، این دانش مکمل دانش نوین است و از ترکیب این دو می‌توان به موفقیت و تولید و توسعه پایدار دست یافت.

جعفری اذعان کرد: اجرای طرح‌های پیشران هم در سطح ملی برای کشور بسیار مفید و افزایش تولید خواهد داشت و هم موجب کاهش مهاجرت به شهرهای بزرگ و کاهش حاشیه‌نشینی درشهرها خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در پایان افزود: نعمت‌های خدادادی همانند بارش‌های مناسب استان تضمینی برای موفقیت طرح‌های پیشران خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول