اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهادت شهید شهریاری ظلم بزرگی به کشور بود

وزیر کشور گفت: شهادت شهید شهریاری ظلم بزرگی به کشور بود.

شهادت شهید شهریاری ظلم بزرگی به کشور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان و جمعی از مسؤولان با خانواده شهید شهریاری دیدار کردند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهید شهریاری افتخار کشور بودند و شهادت ایشان ظلم بزرگی به نظام بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: استان زنجان 3 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

علی کاظمی با اشاره به اینکه تعداد جانبازان استان 7 هزار نفر و آزادگان 506 نفر است، اضافه کرد: بنیاد شهید مطابق وظایفی که دارد خدمات متعددی به این خانواده‌ها ارائه می‌دهد.

وی از اجرای طرح نهضت دیدار با خانواده همه شهدای استان با تدبیر استاندار زنجان خبر داد و اضافه کرد: این موضوع الگویی برای سایر استان‌ها بوده است. 

کاظمی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا در کشور فراگیر شده است، اظهار کرد: در واقع این موضوع به منظور تکریم خانواده‌های شهدا انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه سریال شهید شهریاری نیز در دست ساخت است، گفت: این سریال به صورت مستندی از زندگی شهید شهریاری است. 

در ادامه نیز خواهر شهید شهریاری با قدردانی از زحمات دولت اظهار کرد: با حضور استاندار زنجان نگاه ویژه‌ای به خانواده شهدا شده است. 

فرشته شهریاری با اشاره به اینکه شهید مجید شهریاری دارای دو فرزند است، گفت: یک پسر و یک دختر این شهید مشغول به تحصیل در دانشگاه بدون سهمیه هستند. شهادت شهریاری یک ضایعه بزرگ بود که هنوز هم جبران نشده است. 

در این دیدار مادر شهید شهریاری نیز از وزیر کشور به علت  توجه ویژه به خانواده‌های شهدا تقدیر کرد.

همچنین از استاندار زنجان نیز به خاطر اجرای طرح نهضت دیدار با خانواده‌های شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام/73005/ق30/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول