اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازیافت زندگی؛ کلید خورد

طرح بازیافت زندگی یادآور زندگی است که با نجات زمین و بازگشت سلامت کودکان بیمار، می توان دوباره آن را بازیافت.

بازیافت زندگی؛ کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حفظ محیط زیست و سلامت کودکان هر دو از مهمترین و تعیین کننده ترین عوامل در آینده یک کشور هستند که سرنوشت آنها در یکدیگر گره خورده است.

در این راستا موسسه تسکین توجه به این دو مهم را مورد توجه قرار داده و برای آنها هدف گذاری کرده است.

موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در فاز جدید کاری خود، تامین هزینه های درمانی را با مشارکت موسسه محک در راس امور خود قرار داده است.

از سوی دیگر برای رشد هر چه بهتر کودکان سرزمین مان و پایداری سلامتی آنها و حفظشان از هرگونه بیماری و انواع سرطان، نیازمند شهری پاک از هر گونه آلودگی و داشتن محیط زیست پایدار هستیم که ضرورت حفظ محیط زیست و فرهنگسازی در این راستا جزو اهداف و برنامه های موسسه تسکین است.

در راستای این اهداف، موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین با شعار "بازیافت زندگی" نشستی با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و کارشناسان این مجموعه برگزار و برنامه‌هایی را در این زمینه مصوب کردند.

در این میان مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین از کلید خوردن طرح "بازیافت زندگی" خبر داد.

جواد میلانی در تشریح این خبر گفت: طی نشست مشترک با سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز همکاری میان این دو مجموعه کلید خورد تا شاهد نجات زمین از یک سو و هدیه روزهای پر امید به کودکان سرزمین خود از سوی دیگر باشیم.

وی با اشاره به این که آغاز این طرح در فاز نخست خود همزمان با ایام عزاراری محرم خواهد بود، افزود: طرح "بازیافت زندگی" یادآور زندگی است که با نجات زمین و بازگشت سلامت کودکان بیمار، می توان دوباره آنرا بازیافت. 

میلانی با اشاره به اینکه در گام نخست برای حفظ محیط زیست، مدیریت پسماندهای قابل بازیافت اولویت دارد، ادامه داد: این طرح در فاز نخست خود با همکاری هیئت های مذهبی تبریز در دهه نخست محرم، زباله های قابل بازیافت نذورات شهروندان را جمع آوری کرده و درامد حاصل از فروش آن صرف هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت موسسه تسکین می شود.

مدیرعامل تسکین اختصاص تعداد معینی کیوسک پسماند در نقاط مختلف شهر را از دیگر بخش‌های این طرح عنوان کرد که در گام بعدی عملیاتی می شود.

میلانی در این راستا خواستار همراهی شهروندان، هنرمندان و اقشار مختلف شد تا در این طرح، تسکین را در دستیابی به دو هدف توجه به تفکیک زباله های قابل بازیافت و تامین هزینه های درمانی برای کودکان مبتلا به سرطان، یاری برسانند.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول